Országúton ugyanannyit fogyaszt, mint városban
Szöveges ítélet
Hosszú válogatás után januárban vettem. A lehetséges autók közül mindenkinek ez tetszett. A a belső tér tágas, négy felnöttnek igen kényelmes.A motor teljesítménye több, mint elég.
Ahogy olvastam a vásárlás előtt a többi tulaj ítéletét,s most 500 km után visszagondolok rá, tényleg lehet néhány típushibája az I30-nak.
1.A fedélzeti számítógép a hőmérsékletet időnként 20-30 percig sem méri, marad rajta a leállításkor volt érték.
2. Az átlagfogyasztást kb. fél literrel mindeg a tényleges alatt hozza.
3. A váltót indítás után több esetben alig lehet hátramenetbe tenni.
A fogyasztásról még annyit, hogy aki takarékosan szokott vezetni, s fontos az alacsony fogyasztás, aaz másik autó típust nézzen. Az I 30-cal egyszerűen nem lehet takarékosan vezetni. 90-nél 3000-t pörög, 130-nál négyezret. A fogyasztást 6 liter körülire csak 60! km/h-nál lehet kihozni. Kilencvennél már majd 7 litert eszik. Aki autópályán rendszeresen közlekedik, 130-nál 8 liter a fogyasztás. Összegezve: nagyon jó autó, néhány kisebb, de bosszantó hibával. A megadott fogyasztási adatok pedig nem felelnek meg a valóságnak.
Hibalista
- Egy defekt javítás és egy olajcsere. Korrektek, de igen lassúak.
Ide hordtam szervizbe
Borsodi autójavító
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5200 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Carisma | Következő autója? | Honda |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
