Nem rossz!
Szöveges ítélet
Amikor megvettem még nem volt ennyire népszerű, mint napaság. Nem sok tapasztalat volt róla az interneten. 130 ezer km-el vettem és 200 ezerig terveztem megtartani. Most 280ezer felé közeledünk,de nincs jele annak,hogy bármi baj jönne. Vegyes üzemmódban használom, ami azt jelenti, hogy városban is járok vele és főúton is. Autópályán, leginkább nyáron. Megszerettem,mert nem romlik el. Kezdetben 15ezerként cseréltem olajat, majd 200 ezer fölött levittem 10ezerre. Elég nagy a beltér, de a csomagtartó átlagos. Előtte Renault Megane-om volt, amit szeretem, de ott 150ezer körül már sok problémával találkoztam. Ez nagyon más és tényleg a jó értelemben vett igénytelensége tetszik. Most az a véleményem, hogy maradok az i30-nál. A sok km miatt már nem kapnék sokat érte valszeg, ezért még az is lehet, hogy marad 2. autónak, ha idővel költeni kell rá nem fog fölhöz verni,mert a szerelőm szerint nagyon jól szerelhető autó és az alkatrészek is olcsók hozzá. Leginkább azoknak lehet jó, akik kis költséggel szeretnek autózni. Szeretem, ajánlom.
Hibalista
- Kopó alkatrészek cseréje történt,ebbe talán 200 ezer km fölött beleérthetem a fékbetéteket, féktárcsákat, stabilizátor rudakat is. Elektromos és motorikus problémám nem volt vele egyszer sem.
Ide hordtam szervizbe
Családi szerelőnkhöz hordtam kezdetektől. Alapjában véve nagyon elégedettek vagyunk vele, de sajnos az időpont egyeztetés káosz Őt is elérte,mint minden jó magyar szerelőt.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 147000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Megane | Következő autója? | I30 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
