A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » I30 (2007-2011)

I30 1,4 LX Classic 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Makrancos, részeges

Szöveges ítélet

Öreg 10-éves Xsarat cseréltem le egy hasonló áru és kategóriájú
I30u LX (alapkivitelű) Hyundaira. Előtte rengeteg tesztet véleményt elolvastam, és csábított az 5 év teljeskörű garancia is. Ami már az átvételnél kellemesen lepett meg, hogy az alapkivitel ellenére színrefújt és a jobboldalon is motoros külső tükrökkel adták át! A kocsi 2010 novemberi igy 2011-es.
Az első benyomások sajnos kissé vegyesek! Szerintem a váltó túl rövid, az eggyest csak elindulásra találták ki, igy kb. 2 másodpercen belül váltani kell és a kettesben sem szabad lustálkodni! A másik -ez igazán a fájó pont! - a fogyasztása: iszákos szegénykém! Egyszerüen nem lehet egyszerre takarékosan és dinamikusan vezetni! A régi 1,4-es Xaramhoz képest 1 de inkább másfél literrel többet eszik városban és országúton is! A városi fogyasztásomat képtelen vagyok 9 liter alá szorítani. Eddig úgy vezettem, hogy oda sem figyeltem a takarékosságra, de most muszáj. Némi gondom már akadt a mérőműszerekkel is időnként, de csak egy pillanatra egyszerre visszaesik nullára mind a kilométer, mind pedig a fordulatszámláló mutatója!
ezzel egyidőben ekkor a computer általában mindent elfelejt! Másik dolog a hidegindító rendszer, többször előfordult már, hogy indulás után néhány tíz méterrel a motor elkezdett "csuklani" és gázadásra egyszerüen leállt - túl szivatom? Még egy "negatívum" ezt az "U" tipust egy pót küszöbléccel látták el, ami nagyon szép de nem praktikus. Ebben a téli szmötyis időben rárakódik a kosz és egyszerűen nem tudok akkora terpeszben kiszállni, hogy a nadrágszáramat össze ne koszoljam. Az úthibáknál elég kellemetlenül ráz kissé lehetne puhább a felfüggesztése - persze lehet a sportosabbak pont ezt szeretik!
Ami dicsérendő: dinamikus, van benne erő és legfőképpen a hely nagyobb mint egy Insignában!
Ha újra vehetném akkor inkább dizelmotorral kellene.

Hibalista

- Tulajdonképpen semmi! A kalaptartózsinór műanyag "dugója" időnként kiesik. -

Ide hordtam szervizbe

Cargotech, de még nem kellett szervízbe vinnem.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2010
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Xsara Következő autója? i30
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai I30 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)