A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » I30 (2007-2011)

I30 1,4 DOHC Comfort 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kedves társ

Szöveges ítélet

Már több mint egy éve hajtom a kicsikét és nem cserélném el semmiért!!! Gyakorlatilag mióta megvettem csak benzint meg ablakmosó folyadékot kellett bele önteni. A fogysztása is apadt a bejáratódás során. Nem csörög-zörög és nagyon komfortos utazást nyújt. Mikor megvettem haverok, kollégák kicsit hümmögtek, hogy inkább vettem volna autót, nem koreai szemetet, de azóta már megváltozott a véleményük. Mindenki azt modja, hogy nem nézte volna ezt ki a Hyundaiból. Sőt az egyik kollégám vett is egyet és azóta ő is csak szuperlativuszokban beszél a Hyundairól. :-)
Mindenkinek csak ajánlani tudom!

Hát eljött az idő, hogy én is boldog tulajdonosa lehetek egy 1.4 DOHC Comfort benzines I30-nak. Még csak 1300km van benne, de összefoglalnám a tapasztalataimat annyira objektiven amennyire csak tudom. Mondjuk azt előljáróban leszögezném, hogy ez az autó már első pillantásra magával ragadott és másfél éve szemezek vele. Kétszer voltam tesztvezetni és az ott tapasztaltak meggyőztek, hogy azt kapom amire vágyok.
Szóval... egy 15 éves Ford Escortból ültem át, úgyhogy inkább nem hasonlitgatnék.
Szerencsére mindazok az apró fogyatékosságok amikről már másutt olvastam engem elkerültek. Értem ez alatt , hogy a váltó hidegen is teljesen korrektül vált, a hátramenet kapcsolása sem okozott még soha gondot. Az autó dinamikus, jól gyorsul, pedig még nem is nyomom neki igazán a bejáratás miatt. Eszméletlen jó érzés vele előzni, 5-ösben is elég erő van még benne. Csak egy finom spricc és már mögöttünk van az előzendő autó. A futóművek beállitása nekem nagyon bejött, bár pár kritikában épp ezt szólták le, pedig a hazai és főleg a Pesti utakon bizony nagyon jól jön, hogy nincs annyira sportosra keményitve, ügyesen simitja ki a Pesti utakat is. Az útfekvése mesébe illő. Az egyik 60-as kanyart úgy vettem be 110-el, hogy egy pillanatra sem éreztem, hogy bizonytalan lenne, sőt, csak kanyar után pillantottam az órára és vettem észre, hogy mennyi is volt az annyi. Az utastér csendes, bár 4000 feletti fordulatszámnál beszűrődik a motorhang, de korántsem zavaró. Én mintha valami kis szélzajt is hallottam volna, de nem tudom, hogy az nem a levegőkeringető miatt volt-e. Majd egyszer kipróbálom úgy, hogy a levegőkeringetőt kikapcsolom. Nekem a világitással sem volt semmi bajom. Szépen bevilágitja az utat és az út szélét is a lámpa. A fék nagyon fog. Épp csak meg kell neki mutatni a lábunk és már lassul is a kocsi. A tengelykapcsolónak picit hosszú az útja, márminthogy elég magasan enged ki, de ezt már lassan megszoktam, eleinte azért picit furcsa volt főleg indulásnál fel-felpörgött a motor. Az ötös kicsit rövid, már 50-nél be lehet tenni és én érzésem szerint 110 körül szivesen váltanék egy hatost. Az űlések nekem nagyon kényelmesnek tűnnek. A deréktámasz és az aktiv fejtámla jól állitható, és az oldaltartása is kellemes. A belső anyagok nagyon igényesek. Úgy a kárpit mint a műszerfal anyaga. Ami picit zavar az az, hogy nekem kicsit kicsinek tűnnek a tárolók. Sok van belőlük, de valahogy egyikbe sem fér be semmi. A kesztyűtartó is lehetne egy picit nagyobb, mert nem fér be CD-mappám. Az utastér tágas, kényelmesen van hely elől és hátul is. Az zavar még kicsit, hogy a kilátás hátra jobbra és balra elég korlátozott. Az audio rendszer meg megér egy külön fejezetet. Igényes hangminőség mind rádióról, mind CD-ről, mind USB-ről. Mielőtt megvettem a kocsit gondoltam, hogy majd tetetek bele egy mélynyomót, de kiderült, hogy semmi értelme, mert igy is szép és tiszta a basszus és a magasak is.
Összességében eddigi tapasztalataim alapján egy jó, minden igényt kielégitő auto, amibe ha beszáll az ember, utána nem szivesen száll ki belőle, főleg ha a zene is megy.

Hibalista

- Még semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 23
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Escort Következő autója? Ha beválik új I30
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai I30 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)