Japán minőség európai áron
Szöveges ítélet
Update 2008.10.28
Még mindig együtt, klassz az autó nagyon. Mondjuk a 20000 km-es szerviz óta zörög valamelyik (motor? karter?) takaró burkolat, de ez nyilván nem az autó hibája:)
Semmi probléma, teszi a dolgát szépen, nyugodtan.
Azt én is észrevettem amit az egyik szintén itt nyilatkozó márkatárs, hogy kicsit alacsonyra világít a tompított, de majd megnézem, hátha lehet rajta állítani.
***
Eredeti szöveg:
Először bemásolom amit vétel után írtam egy fórumba:
+
Szép kívül, belül
Nemcsak szép, de elegáns is, jó anyagok, minőségi apró részletek
Nyomatékos, egyúttal pörgős
Dízelhez képest elég halk
Sok rakodó hely
Szuper szervo, gyors kanyarvétel
(nekem) Nagyon szépen szól a gyári audio cucc
Erős világítás
-
Rövid az ülőlap. Tesztúton nem tűnt fel, hosszabb távon gond lehet
Hátsó bizt. öv. magassága nem állítható, így viszont elnyiszálja a hátul ülő 165 centis feleségféleség nyakát.
Szintén hátsó bizt öv: túl rövid, a babahordozó csak rendkívüli erőkifejtéssel:) rögzíthető a hátsó ülésre
2400-2800 fordulatszám között van egy zavaró mély búgás, valami összerezonál a motorral (esetleg maga a motor rezeg a tartó bakokon), remélem, idővel elmúlik.
A szellőző rostélyok tekerői nincsenek megvilágítva. Ha sötétben (pl. éjszaka autópályán) el akarod zárni vagy a befújás irányát változtatni, akkor szó szerint sötétben tapogatózol:)
Viszonylag kicsi a csomagtartó, bár ez a kispolszki méretű babakocsit figyelembe véve valszeg csak nekem probléma, és később már talán nekem sem lesz az:)
Hátsó ablak elég kicsi, korlátozott a kilátás hátrafelé. Némileg kárpótolnak a holttér nélküli külső tükrök, de szokni kell.
És most több mint 3000 km. után a vélemény:
Kb. ugyanaz mint korábban:)
+
A motor sokat halkult, a fogyasztás csökkent. 150-nél semmivel nem hangosabb mint 120-nál, a korábban említett búgás is már majdnem megszűnt.
- A kesztyűtartó világítás csak felkapcsolt lámpáknál működik, ez pl. parkolóban, már leállított motorral, lekapcsolat lámpákkal pakolászva lehet gond. Továbbá: a fűtés nincs hátravezetve, illetve, ahogy láttam, a lábtérben van hátra vezető cső az első ülések alatt, de a kiáramló levegőt megfogja az ülések hátulján alul levő takaró elem (ezt lehet, hogy le fogom szedni). Emiatt ilyen hidegben ha befűtök, elöl lehet klasszul izzadni miközben a hátul ülőknek fázik a lába.
A váltó hátrameneti fokozatba nehezen kapcsolható, főleg amikor még hideg a váltóolaj. Szinte soha nem lehet biztos benne a vezető hogy valóban bent van hátramenetben, és ezt néha a hangok is megmondják:)
Szóval...egyelőre ennyi, ha nem is lesz több gond akkor maximálisan elégedett leszek vele sokáig:) Az ár-érték arány szerintem teljesen rendben van.
Hibalista
- Eddig semmi. Volt egy szoftver frissítés meg egy "biztonsági" olajcsere 3000 km-nél. Ja, meg persze a 20000 km-es ajánlott:)
Ide hordtam szervizbe
Hyundai M0
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Hyundai Tarján
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Dedra | Következő autója? | passz, lehet h. nem is lesz, fogynak az olajkészletek |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
