A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » I30 (2007-2011)

I30 1,6 crdi (90LE) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

indul a tartósteszt...

Szöveges ítélet

Üdv!

Október végén vettem át az új autót (28 km-el), céges kocsiként funkcionál. Az első olyan autó, amit én járatok be, és nálam lesz kb 6 évig. Ez persze a futásteljesítménytől is függ, kb 200.000-nél cserélni fogják. A céges kocsikról sok mindent hallani, gyilkolják őket, nem vigyáznak rájuk, stb. Ebből a szempontból az értékelésem korrekt lesz, ugyanis úgy vigyázok rá, mintha a sajátom lenne. Mivel elég sokat megyek (évi 40-50.000 km), ezért a tapasztalataimat folyamatosan megosztom majd.

Az autó még teljesen új, így a teljesítményét nem értékelem még, mivel nem taposom ki a belét. Amint benne lesz az 1000 km, megmutathatja oroszlánkörmeit (ha vannak neki). Az már most látszik, hogy az 1400 kilós kasztnit nagyon lendületesen tudja gyorsítani a 90 LE-s motor (235 nm), 3000/rpm-nél 5-ben 150-et megy. A motor nagyon kulturált, a hangszigetelés szinte tökéletes, nagy tempónál is csendes a beltér. Persze csak ha nem szól a gyári hifi, ami egyébként hibátlan. A váltó pontos, rövid utakon jár, fokozatban nem lehet megmozdítani a kart (rühellem, ha "lötyög" a váltókar) Hidegen kicsit nehezebben veszi az 1-2-t, de lehet hogy csak amiatt, mert még új.

A kényelme pazar hosszú távon is, kemény ülések, jól támasztják a derekat. A kezelőszervek nagyon kézre esnek, minden a helyén van. A beltér hatalmas, totál hátratolt vezetőüléssel is kényelmesen elférek magam mögött (183 centi vagyok).

A fék nagyon érzékeny, kicsit szokni kell, mert könnyű bólintani vele, de nem vészes. A futómű előtt le a kalappal... Feszes, sportos, kanyarokban csak a gumik szabnak határt. Az úthibákat elég jól elnyeli.

Az alapfelszereltségben olyan dolgok vannak benne, mint:
-mp3 hifi USB, iPod, AUX csatlakozóval
-ABS
-4 tárcsafék
-manuális klíma (hűthető kesztyűtartó)
-board computer
-multikormány
-10 (!) légzsák
-meg még sok apró katyvasz

Na jó, nem is 2,5M az alapára... Egyelőre nagyon tetszik, remélem ezt hosszú távon is el tudom majd mondani.

Ami esetleg negatívumként hozható fel (de csak szőrszálhasogatok):
-nem állítható a műszerfal fényerőssége, a hifi kijelzője nagyon zavaró sötétben. Ki lehet ugyan kapcsolni, de ha feljebb tekerem a hangerőt pl. akkor újra kigyullad. Ezért újra oda kell nyúlni és kikapcsolni...
-hiányzik a 3-at villanós index funkció

Asszem ennyi. Ahogy szaporodnak a km-ek a kocsiban, bővítem az ítéletet.

All hail Hyundai!

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 750
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Focus Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai I30 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)