A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » I30 (2007-2011)

I30 1,4 cw  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hasznos családtag

Szöveges ítélet

2015.05.15.

2014-ben gyermekem született és mivel a párom kecskeméti, én békéscsabai ( itt is lakunk ) viszonylag sokat utazunk. Eddig egy 2006-os gyártású Fiestánk volt, amit újonnan vettem és 100 % kielégítette az igényeink, de a gyerekkel és a rengeteg holmival együtt már szűkös volt. ( Itt említem meg, hogy a fiestámnak a 8 év alatt semmi baja nem volt )

Nos, legalább fél évig bújtam, kerestem a "tökéletes kocsit" , ha egyáltalán van ilyen. Rengeteg fórumot végig olvastam, egyebek közt a népítéleteket is és arra jutottam, hogy kia ceed vagy hyundai i30 kombi lesz a nyerő, de egy "c" tervnek kinéztem pár dacia logan-t ( persze erre a tervre nem lett szükség)

Szempontjaim voltak a megbízhatóság,kényelem,biztonság illetve ha lehet, akkor benzin/gáz üzemű legyen.

Szerencsére, találtam egy kombi hyundai i30-at Kecskeméten, ami minden szempontból tökéletesnek tűnt.

Elmentünk megnézni a kocsit a kereskedésbe. Olaszországból behozott használt autó volt, első tulajdonostól. Szerintem vadászni használta vagy valamilyen másodlagos célra az első tulaj és a gyári garancia lejárta miatt adta el. 105000 Km. volt benne, de nem volt lelakott. Kívül és belül is volt rajta hiba, de engem ezek nem zavarnak/tak sem akkor sem most. Néhány karc, kavicsnyom stb. A motorja szép volt, ránézésre és hozzáértés nélkül, jónak tűnt. Megegyeztünk, a régi kocsim beszámolták, ezt elhoztuk. Irány haza, Békéscsabára.

Kecskemét határában enyhe kopogást hallok... na fasza. Bukkanó, elmúlik. Érdekes, gondoltam, lehet kavics. Újabb kátyú, megint elkezdtem hallani.
Miután egyébként is vittem volna szervizbe átnézni, bíztam benne, hogy nem veszélyes hiba.

2-3 hét használat után eljutottam a szerelőmhöz, persze közben is hol hallottam, hol nem.
Átnézés,olajcsere,szűrőcsere volt beiktatva, ami egy használt kocsinál alap, plusz a kopogás megszüntetése. Mint kiderült, a stabilizáló pálcák koptak ki és azt hallottam.

A fent említett szervizek + munkadíj együtt 38.000 Ft, nem vészes.( főleg, ha az ember úgy kalkulál egy használt kocsi vásárlása előtt, hogy ezeket betervezi, akár még annak ellenére is, ha váltig állítják, hogy most volt nagy szerviz stb. )

Elvittem még klímáshoz, pollenszűrő csere és fertőtlenítés + munkadíj 7000 Ft.


A kocsi nekem nagyon kényelmes, minden kézre esik. Furcsa volt megszokni a kuplungolást illetve a tolatáshoz a sebváltó kezelést. ( fel kell húzni egy kis bütyköt és úgy egyesbe)
A kocsi 1.4-es, ehhez képest jól megy, 105 lovas, de nem sportkocsi. Családi autó, ezt illik tudomásul venni. Mivel az enyém gyárilag gázos, a gáztartály a pótkerék helyén van, így az egyébként is kisebb csomagtérből elvesz a pótkerék, de én ezt bevállaltam, mivel van tetőboxom. A csomagtartó 400 l-es, így az átlag 500 l-es kombiknál kisebb, de nekünk elég. Jól pakolható. Viszont hátul a lábtér ( ez ment a csomagtér rovására) szenzációsan nagy. Bőven van hely a térd és az ülés között.

Most 2015.06.08 van és a kocsival minden rendben. Eddig ennyit költöttem szervizre. Néhány kiegészítőt már vettem a kocsihoz, de ezek csak komfort növelő dolgok.

Hiba a kocsival, eddig nem nagyon találtam. Apróságok vannak, de azok csak az én rigojáim' pl.: nincs rövid 3as indexelés, vagy egy vagy le kell nyomjam teljesen.

Gázzal és benzinnel is kb.550-600 km. megy el ( 42 liter megye bele gázból)
Átlagos vegyes fogyasztás 7-8 liter ebből is abból is.

2015.11.09. - 111000 km.

A nyáron megérkezett az első hiba, tönkre ment a gyùjtótrafó. Először a hármas majd egy hónap múlva a négyes hengernél. Nem volt olcsó, de túl vagyunk rajta. Maradt az egyes és kettes henger, ami várható. 100e km.-t bírnak valószínűleg.
Más hiba eddig nem jelentkezett.

A kocsival továbbra is elégedett vagyok,minden igényüket kiszolgálja.

Hibalista

- Stabilizáló pálca : 2x7500 Ft. - Hármas és négyes henger gyùjtótrafó: 2x35000 Ft. (munkadijjal)

Ide hordtam szervizbe

Magán szerelő.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 105000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Fiesta Következő autója? i30
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai I30 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)