A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » I30 (2007-2011)

I30 1.4 Comfort 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Elegáns, kényelmes precíziós műszer

Szöveges ítélet

Az autó még alig futott pár km-t, így érdemi tapasztalatokról csak később tudok beszámolni, inkább az első benyomások:
Nagyon kellemes jelenség kívül-belül, csupa igényes anyag, finoman működő szerkezetek, kapcsolók. Ami eltérés a 2009-es modellévű autóknál a korábbiakhoz képest: új első lámpák, új formájú hűtőrács, más kialakítású dísztárcsák, belül pedig megszünt a műszerfal tetején korábban megtalálható fedeles rekesz, illetve a szivargyújtók (2db) mellé költöztek az AUX/iPOD és USB csatlakozók (korábban a könyöklő belső rekeszében voltak). További újítás a - ma már igencsak ritkaságszámba menő - teljes értékű pótkerék, amihez ráadásul könnyű is hozzáférni. Próbált már valaki defekt esetén a "mankókerék" helyére behelyezni egy defektes "teljes értékű" kereket? Még így is van csomagtartó bőven, pedig a tengelytáv is kategóriaelső-körüli értékű! A 2009-es modellévre bevezetett változások szerintem összességében előnyére váltak, a külsők mindenképpen.
Motor: 1.4, 109 LE, 137 Nm, egyelőre nagyon meggyőző. Swift II-ből (1.3, 92 LE) átülve sokkal nyomatékosabbnak érződik alacsony fordulaton (magasabb régiókban pedig még egy darabig nem fog járni), a váltója sokkal finomabban kapcsolható, precízebb a Swifténél, amit nem gondoltam volna. A futómű optimális kompromisszum a lágyság és a sportosság között, magyarul Bp.-n sem rázza szét a vesédet. Az olyan apró figyelmességek, mint a megvilágított sminktükrök vagy a deréktámasz, nagyon jól esnek. A felszereltség abszolút értékben és a vetélytársakkal összehasonlítva is nagyon jó, ennyi pénzért (év végi akcióban 3,6 M ajándék metálfénnyel) nyugodtan tessék megnézni, hogy mit ad a konkurencia. Fogyasztásról most még kár nyilatkozni, a BC 7,5 körül mutat, de ez nem releváns.
Parkolás, tolatás: a korábban itt és a tesztekben néhol leírtaktól eltérően meglepően könnyű, jó az átláthatóság és végre a közlekedési lámpáknál elfoglalt első helyről is lehet látni a lámpát (a Swiftből ez csak némi tornamutatvány segítségével működött).
Téli pozitívum: félelmetesen gyorsan melegszik és ontja a hőt, ha úgy akarjuk. Furcsaság a szellőzésnél: ha az ablakokra irányítjuk a levegőt, akkor 1. máshova nem lehet, 2. majdnem max. fordulaton, a klímát is bekapcsolva dolgozik a rendszer. Ez egy kicsit túlzásba vitt "segítőkészség" a rendszer részéről, köszi, én is el tudom dönteni, hogy milyen erővel és módszerrel akarok párátlanítani, de a gesztus jó.
Folyt. köv.

Hibalista

- Semmi, még új!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift II. GC/AC Következő autója? ?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai I30 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)