A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » I30 (2007-2011)

I30 1.4 classic entry 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Az első és egyben utolsó hyundaiom?

Szöveges ítélet

Sose gondoltam volna,hogy valaha is hyundai tulajdonos leszek,mégis így alakult.Nagyon sok mindent nem tudok mondani még az autóról,mivel kevés kilométer van benne,csak az első benyomásaimat.Kivülről szerintem nem csúnya,belül tágas,kényelmes, 4 felnött jól elfér benne.A motort pörgetni kell,ha azt akarjuk,hogy az autó menjen,a csomagtartó nem valami nagy szám,de ugye nem kombit vettem.A belső műanyagok hol puhábbak,hol kopogósak attól függően,hogy az autó mely részét tapogatjuk.A futómű túlságosan feszes,annyira,hogy már fáj.Nem a budapesti utakra való,egy-egy rosszabb minőségű uton kifejezetten kellemetlen az utazás benne(pl. kapi út budán lefelé a pasaréti tér felé),pattog,mint a nikkel bolha.Elsőre a belső kék világítás tetszett,de a cd-rádió-mp3 lejátszó megvilágítása túlságosan erös,éjszaka kifejezetten zavaró,ezért én kiszoktam kapcsolni(dark gomb).A kormány jól szervozott,könnyű tekerni,jól lehet vele parkolni.
Számomra kicsit furcsa,hogy a sebességek felfelé történő váltásakor a kuplung és a gázpedál egyidejű használata esetén a fordulatszám egy kicsit felpörög,ennek az okát még nem tudom,majd utána nézek.Furcsa még,hogy mivel nincs távirányitóm az autót kulccsal kell nyitnom és az ajtó úgy nyílik,ha a kulcsot az autó csomagtere felé fordítom el és az orra felé fordítva záródik.Úgy rémlik,hogy más autóknál ez fordítva szokott müködni.Ezek voltak az első benyomásaim.
Mivel ritkán használom(hetente 2x)-egyrészt benzinár,másrészt mindig biciklivel közlekedem(munkámból kifolyólag sokat vezetek autót)-,ezért mind a mai napig várakozásokkal teli izgalommal ülők bele.
Feltöltök néhány képet -hátha valakit érdekel- hogyan alakul a fordulatszám 140-160-180 km/h körül.

Hibalista

- -bal első kerék felöl csattanás szerű hang hallattszott,ha nagyobb gödörbe mentem bele,valamit csináltak a szervízben,elmúlt. - -kettesbe váltáskor a váltó akadt,recsegett a szervízben állítottak rajta(bovden?),a recsegés megszűnt, az akadás nem,majd meglátjuk mi lesz belőle(szinkrongyűrű?).

Ide hordtam szervizbe

autobinck

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2009
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 7
Megbízhatóság (6) Vezetett km 5600
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? astra f Következő autója? még marad
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai I30 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)