A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » I30 (2007-2011)

I30 1.6 CRDi HP Comfort SW 

Az ítélet értékelése
4,0(4 db)

A Manó

Szöveges ítélet

3 hónapja van meg, ezalatt 5400 km-t mentem vele. Minden szempontból jó, hiba semmi. A fogyasztása lassan csökken, Bp-Lipcse-Bp-et (1600km) 4.7-es átlaggal jártam meg végig 120-as autópálya-tempóban. Külön kiemelést érdemel az autó dinamikája, a magas nyomaték előzésnél erős biztonságérzetet ad. Útfekvése is elsőrangú (kicsit mintha franciás lenne), belső tere pedig majdnem középkategóriás.

Eddig két észrevétel:

1. alacsony fordulatszámon, visszakapcsolásig dörömböl a motor. Mivel ez az első dízelautóm, lehet, hogy csak nekem szokatlan. Persze az idő múlásával kezdem megszokni ezt is. Valójában 1500/min fordulat alatt ez a motor kelletlenül viselkedik, de ebben nincs semmi meglepő.

2. A váltója eléggé kemény és hosszú utakon jár (bár precíz), engem kicsit a régebbi Golfok vagy Passatok váltóira emlékeztet - eltérően az egész autó karakterétől, ez nem japán jellegű.

Azóta már több mint 3/4 évet és majdnem 18 ezret mentem vele. Továbbra is nagyon meg vagyok elégedve. Az olajfogyasztás minimális (17 500-nál még a minimum fölött kb. 1/3-dal van az olajszint). A menetteljesítmények még mindig javulnak, a fogyasztás fegyelmezett vezetéssel, 80-90-nel országúton 4l/100 km alatt tartható.

Ennyi használat után persze már kifogásaim is vannak. Az egyik: koszolódós a belső, különösen az ajtók kárpitja, de a szénszálas-szerű műszerfal-anyagon is nagyon meglátszik a por. A másik: sokszor rámvillognak szemből este, úgy látszik, belülről nem lehet rendesen beállítani a fényszóró-magasságot. A harmadik: a váltót még mindig kissé darabosnak érzem, különösen ha 2-esbe teszem. A negyedik: a kesztyűtartó fedele eléggé gyenge minőségű műanyag, a legkisebb karcolás is meglátszik rajta.

Az ülés is lehetne kicsit kényelmesebb - én párnával szoktam használni, s akkor elviselhető, de párna nélkül nekem túl mély.

Egyébként minden rendben, és a motor továbbra is igen tetszik. Remélem, az adagoló a jósolt 150 ezernél tovább bírja!

Megdöbbenve olvastam, hogy a vásárlás után 2 hónappal az újabb i30-asok garanciáját kiterjesztették 5 évre. Az lenne igazán elegáns, ha ezt visszamenőleg a korábban vett ilyen típusú kocsikkal is megtennék - persze kérdés, ér-e nekik ennyit a márka iránti bizalom tovább növelése. Lehet, hogy ennyire már nem akarnak jól szerepelni. Igaz, garancia-hosszabbítást árulnak pénzért, de ennek ingyenesnek kellene lennie.


A neve Manó (mert piros és alacsony).

Hibalista

- Egyelőre semmi.

Ide hordtam szervizbe

Forrás Kft, Veszprém

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 17
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Primera Következő autója? biztosan távol-keleti (de nem kínai vagy indiai)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai I30 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)