Jó, jó, de néha meglep.
Szöveges ítélet
Egy hirdetésben láttam meg a neten az i20 nyári különkiadását.
Eszembe nem jutott nem hogy a Hyundai, hanem az autócsere sem.
A szalonba belépve, egymásba szerettünk a kiállított modellel.
A felszereltsége ámulatba ejt, 8 légzsák, kipörgés gátló, fedélzeti számítógép, stb.
1,25-ös motorja városban pont elég. A tiroli hegyek között mind a ketten megizzadtunk kicsit. Szolid száguldását 4,2-es országúti, és 5,5-ös téli városi fogyasztással javadalmazza.
Elképesztően csendes kis jószág, még autópályán is.
A csomagtartója lehetne egy picit nagyobb, vagy legalább ügyesebb formájú. Egyébként tökéletes.
Évekig tökéletesen működött. 4 éves korában jött az első meglepő probléma.
Azóta is hajlamos meglepni.
Legkellemetlenebb epizód, amikor menetközben berobbant az oldalablak.
Erre magyarázat azóta sincs, viszont a felhőtlen bizalom oda van.
Hibalista
- 4 év, 57 000 km, stabpálca eltört. Első szervíz lökhárítót akart cserélni, nagy szakértelemmel, második rájött mi a hiba, megoldotta. - 5 év, 65 000 km, a garancia lejárat után pár nappal a fűtéskapcsoló világítása villogni kezdett. A hiba a komplett középkonzol cserével oldható meg, úgy hagytam. - 6 év, 75 000 km, jobb első oldalablak minden érthető ok nélkül menetközben berobbant az utastérbe. Magyarázat nincs, bizalom vesztés van. - 6 év, 76 000 km, indexelés közben lekapcsolja a világítást. (Gondolom ehhez majd a komplett kormányoszlopot is cserélni kell)
Ide hordtam szervizbe
Hyundai Hovány
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Auto Palace
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 77000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Fusion | Következő autója? | Ignis |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
