A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » H-1 Starex (2006)

H-1 Starex 2,5 td 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Nagyra nőtt személyautó, és visszafejlődött kisteher:)

Szöveges ítélet

Ez nem egy Starex, hanem sima dobozos H-1-es. 2006 tavaszán vettük a cégünknek, azóta beleszaladt 70000 km minden gond nélkül. Az ár elég komoly befolyásoló tényező volt a vásárlásnál (3,2 M, klímával, villanyablakkal, elektromosan állítható tükrökkel), ezért enyhe kompromisszumokat kellett kötni. Akkor kezdem a rossz tulajdonságaival:
A 2,5-ös turbódízel motor elég gyenge (100 LE), de legalább sokat fogyaszt (10 l fölött). Üresen még könnyen ugrál, de rakottan már lendületből kell autózni vele, ekkora motortól többet vártam volna (vagy kevesebbet ->fogyasztás). Csak papíron 3 személyes. A jobb oldali másfeles ülés középen fejtámla nélkül, és kétpontos(!) biztonsági övvel 2006-ban érthetetlen dolog számomra. Végül a puttonyról: itt 2 dolog nem tetszik. Az oldalajtón nem fér be egy eur raklap, így hátulról kell beszuszakolni villahosszabbítóval, a padlón tologatva-huzogatva. A másik problémám a hátsó traktussal a raktér magassága (illetve alacsonysága), de ezt meg lehet magyarázni azzal, hogy valamit valamiért, hiszen a kardántengelynek is el kell férnie valahol, és a hátsókerékhajtás mégiscsak hátsókerékhajtás:).
És akkor a jó tulajdonságok:
A fülkéje hihetetlenül kényelmes (csak a bal egyről beszélek). Amikor először beleültem, fel se tűnt a dolog. Amikor megjártam vele Hollandiát 2 nap alatt, akkor se, csak utána gondolkoztam el rajta, hogy napi 17 óra vezetés után se gémberedett el semmim sőt, amikor megálltam pihenni, akkor se szálltam ki a sofőrülésből:). Olyan belülről, mint egy nagyra nőtt személyautó, és a kárpitozás is sokkal igényesebb a kategóriatásainál. Puha műanyagok, kellemes tapintás, amerre a kéz elér. Aztán meg kell említeni a megbízhatóságot is. Rendszeresen járunk vele 1,5 tonnás terheléssel, és viszi zokszó nélkül. 70000 km alatt csak a kötelező szervizeket látogatta.
Összességében jó kis gép, akit nem zavarnak a fent leírt apróságok, annak csak ajánlani tudom!

Hibalista

- Eddig minden tökéletesen szuperál:)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai H-1 Starex 2006 (2006 - 2007)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)