Személyautós teherjárm?
Szöveges ítélet
Egy elévülhetetlen érdeme volt: mindenhonnan hazahozott. Pl. Hollandiából úgy, hogy csak 3. és 4. fokozat volt benne, vagy Mez?túrról Budapestre vissza úgy, hogy csak 4.-je volt. Pápán vettem, kértem bele full kárpitozást - a szalonbéli Mekk-Mesterek olyan jól megfütykölték, hogy folyamatos omlásban volt az egész bélése, nemegyszer a nyakába ugrott a tet?kárpit a hátsó traktusban pattogva utazó brigádnak. Hát igen - ez bizony teherautó, hiába szúrnak bele plusz üléseket, 2 tonna alaati összsúly mellett a hátulja pattog, ugrál. Viszont élmény volt vezetni, farolni remekül lehetett vele. Az egyik ítél?bíra által említett "kipörgésgátló" az fikció - valamiféle elektromos diffizár lakik amott belül, télen hasznos tud lenni, de néhány zsák homok a hátuljába még hasznosabbnak bizonyult.
A legérdekesebb hibája az volt, hogy újkorától hajlamos volt arra, hogy egyszercsak karakírozni kezdjen a motor, mintegy 1500 fordulatos tartományban. Ilyenkor a gázpedál legkisebb érintésére a szerencsétlen koreai mover elejét a talajról elemelve startolt - s?r?, fekete füstfelleg és éktelen el?gyulladásos csörgés közepette. Ilyenkor csak egy megoldás volt - motor leállít, adagoló-vezérl? kábelköteg megbirizgál, haladj tovább. Elég ciki tud lenni monjuk Amszterdam belvárosában egy-két ilyen akció.
Hibalista
- Húúúú...Hol is kezdjem:
- Adagolóelektronika, váltó ( többször is), egyéb elektronika, kárpitozás!!!!, zene, ablakemel?,
Ide hordtam szervizbe
VERDA autóház, Pápa
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
HYUNDAY CÉL, Soroksári út
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 105000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | ASTRA | Következő autója? | Mercedes |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
