A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » H-1 (1997-2005)

H-1 2.5 TD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jin és Jang A kétarcú

Szöveges ítélet

Nagyon fekete-fehér a dolog, mert ilyen az autó. Ami tetszik benne azt imádjuk, ami nem, az katasztrófa. Ez a verda egy igásló. Csak hajtod és hajtod. Olajcsere, mehet tovább. Kategóriájában szerintem messze a legjobb vezetési kényelem és legjobb design. Belső tér egy teherautóhoz képest személyautós. Egy Toyota Hiace sehol sincs a A H1-hez képest. Lomhább, kényelmetlenebb. Ez a Mitsubishi L200-tól örökölt igénytelen százlovas tádé motor agyonüthetetlen. Automata hátsó diffizár. Jól jön, de mindkét keréknek forognia kell kicsit, hogy összecsttanjon. Zsák sóder, hólánc és olyan emelkedőn is felment Szlovákiában 30 centi hóban, hogy még az L200-as Mitsuval is meggondoltam volna, hogy nekivágjak. Az agyam eldobtam, hogy hátsókerekes létére ilyen mozgékony. Futómű. Lehet rá mondani akármit csak azt nem, hogy nem strapabíró. Sokat megyünk vele földúton de szinte alig kellett még kicserélni rajta valamit. Azonos körülmények közt használt Pickup-jaink több futómű alkatrészt kaptak mint ez az állítólag sima közúti teherautó. Az autó 6 személyes teher, egyike az utolsó ilyen daraboknak. Hátul be kell vallani teher nélkül elég zötyögős, de ez egy teherautó. Úgy tervezték, hogy rakottan stabil legyen. A fékek nem túl jók de elmennek. A kétszárnyú hátsó ajtó kezdettől fogva nyikorog menet közben, ahogy a gumik dörzsölődnek. Ez természetes: nagy kasztni, tekeredik. Nna és jönnek az igazi negatívumok. Nem az autó elsősorban, hanem a márkaszerviz. De előszörm az autóról. 15 ezernél lepukkant a computer. Csere. Azóta oké. Alapos okom van feltételezni, hogy az egész évjárat ilyen volt. A koreaiak abban az évben többet foglalkoztak a foci Vb-vel mint autóelektronika gyártással. Grrrr!!!! A többi baj fel van sorolva a hibák közt. A kormánykerékről lassan lefeslik a gumi, a váltó pontatlan, alacsony sebességnél nem lehet finoman adagolni a gázt, rángat. az "A" oszlop sokat takar, nem érezni az autó elejét, ez látszik a lökhárítókon. Drágák a karosszériaelemek, vigyázni kell rá:).
Akkor most szétfikázom a márkaképviseletet és az összes márkaszervizt!!!!
Töketlen banda! A vezérképviselet hozzá nem értése vérlázító és ez egyértelműen látszik a kereskedő-márkaszerviz láncon is. Gyakorlatilag bármilyen senkiházi árulhat és szervizelhet Hyundai autókat. Mikor már nagy a baj a vezérképviselet megvonja a szervizjogot anélkül, hogy tudná ki látja el a szervizfeladatokat a térségben. Három márkaszervizzel volt dolgunk. Kontárok, zsiványok, nemtörődöm lusta disznók! Miért nem ír már végre róluk valaki egy komoly tényfeltáró cikket? A szolnoki szerviz le akart venni minket 300000 forintra, mert egy kontakhiba miatt megbolondult a computer! Volt képe azt állítani minden alap nélkül, hogy lehúztuk a kábelt a kilométeróráról és ez okozta a gondot. Na erre be is pöccentünk rendesen és megfenyegettük öket újságíróval meg fogyasztóvédelemmel. Alig vártuk, hogy lejárjon a garancia és oda vihessük az autót, ahova csak akarjuk. Most a Mitsubishinél szervizelik. Ők legalább értenek hozzá. Fúú tiszta ideg lettem, hogy felidéztem ezeket az emlékeket.
Visszatérve az autóra, az király! Ajánlom.

Hibalista

- Hűtő kilyukadt az utángyártott klíma szakszerűtlenbeszerelése miatt.
- Hűtővízcső kilyukadt szintén szakszerűtlen javítás miatt
- Vezérlés átugrott, kb 200000 km-nél, be lett állítva, rá 1000 km-re egyik szelephimba megadta magát, de semmi komoly baj.
- 15000km-nél computer csere!
- Óra gyárilag rossz, 4 év alatt nem kaptunk újat de a márkaszerviz kivette az eredetit, azóta helyén lyuk, kábel lóg:)
- Elek
- 95000 km-nél kardánkereszt csere

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervizek: Hyundai M5- Kecskemét, azt hiszem csak az első szerviz zajlott le náluk, megvonták a szervizjogukat. Azt mondták menjünk le 70km-re, Kecskemétre lyukas hűtővel!!!!
Szolnoki márkaszerviz. 1 olajcsere, computer csere, hűtő csere.Ki akarták fizettetni a computert. Miután szakújságíróval és fogyasztóvédelemmel fenyegetőztünk, 2 nap alatt megérkezett és be lett építve a 2 hétre ígért elektronika.
Hyundai szerviz Jászberény: Kritikán aluli. Bejelentettük a kocsit X ezres szervzre, odmegyek és se szíj, semmi ami ahhoz kellett. Akkor minek hívtuk őket 2 nappal korábban, hogy legyen minden, mert megyünk, és nincs időnk 2-3napos kötelező szervizekre.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Mitsubishi Tóth- Szolnok

Mindent korrektül megjavítanak de nagyon drágák:(

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 280000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Transporter T3 1.6 TD Következő autója? 6 személyes dobozos nincs többé újonnan:(. platós VW
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai H-1 1997

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)