H-1 crdi 2002 Bírja a strapát, és igénytelen
Szöveges ítélet
Nekem csak jó tapasztalatom van a h-1 el. Igazi öszvér,bírja a munkát és csak a kötelező szervízekre kell vele járni.
Ez már a második h-1 em úgy hogy az előzött 200 000 kilométerel számították be, az újabb tipus vételekor. A régi még a hagyományos turbos változatt volt, alap felszereltség három személyes dobozos. Rajtam kívül a cégemnél számtalan soför ütőtte, de még így is csak 180 000 km után kellett a motort javítani (250 000.-ft 2004-ben) de ez nem a kocsi hibája volt teljesen.
Most az újról. Első pont: 140-le Megy mint az ördög, lámpánál a személyautók többsége is csak pisloghat, autópályán 1 tonnával is utazhatsz vele 140-el. a fogyasztás 3000-es fordulaton (120-130 km/h) klímával egyűtt is 9-10 liter.
személyautós vezetési élményt nyújt,de elöl 3 felnőtnek hosszú útón kényelmetlen. Terhelés nélkül az autó pattogós, télen a hátsó meghajtás miatt problémás, de megfelelő súllyal a legnagybb hóban is elmegy. Mivel ez a Mitsubishi L 400 (L 200) licensze ezért az egész olyan érzést ad mintha egy terepjárott vezetnénk, ami a kátyuktól terhelt kiss országunkba innkább előny.
Nekem már volt L 300 4x4-em 2db L 200-as om és most már a
második h-1 em.
Második pont: manuális klíma pazarul hűt, a belső keringetőnél a legnagyobb dugóban sem lehett érezni a kinti teher autók füstjét. Elektromos ablak ok.
Harmadik pont. Ha teher autóként használjuk, a rakodótere a formája miatt nem a legjobb kihasználhatóságot biztosít.(ezt szerintem a Renault oldóta meg jól a traficnál, szép forma kívül
kocka pakólás belül)
Negyedik pont: A forma szerintem a crdi formája a legszebb, dögösebb mint a régebbi, és nem olyan gicses mint az új.
Személyautoknál a galantnál va ilyen érzésem.
Mindenkinek tudom ajánlani aki értékeli a Jápán technikát, de szeretne olcsóban hozzá jutni hogy, vegyen bátran Koreait.
Az alkatrészek ólcsobbak mint az europai hasonszörüeknél, bár néha lehett hogy, többet kell várni rá.
Hibalista
- Általában apró elektromós hibák, de ezek is csak az utólag beszerelt extráknál: ködfény kapcsoló, riasztó.
- 100 000 km felett kellett a fütés ventilátor kapcsolóját cserélni
- mert elkopott.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 52000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | L-200 | Következő autója? | maradok valahol keleten |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
