A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » H-1 (1997-2005)

H-1 2500 CRDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

H-1 crdi 2002 Bírja a strapát, és igénytelen

Szöveges ítélet

Nekem csak jó tapasztalatom van a h-1 el. Igazi öszvér,bírja a munkát és csak a kötelező szervízekre kell vele járni.
Ez már a második h-1 em úgy hogy az előzött 200 000 kilométerel számították be, az újabb tipus vételekor. A régi még a hagyományos turbos változatt volt, alap felszereltség három személyes dobozos. Rajtam kívül a cégemnél számtalan soför ütőtte, de még így is csak 180 000 km után kellett a motort javítani (250 000.-ft 2004-ben) de ez nem a kocsi hibája volt teljesen.
Most az újról. Első pont: 140-le Megy mint az ördög, lámpánál a személyautók többsége is csak pisloghat, autópályán 1 tonnával is utazhatsz vele 140-el. a fogyasztás 3000-es fordulaton (120-130 km/h) klímával egyűtt is 9-10 liter.
személyautós vezetési élményt nyújt,de elöl 3 felnőtnek hosszú útón kényelmetlen. Terhelés nélkül az autó pattogós, télen a hátsó meghajtás miatt problémás, de megfelelő súllyal a legnagybb hóban is elmegy. Mivel ez a Mitsubishi L 400 (L 200) licensze ezért az egész olyan érzést ad mintha egy terepjárott vezetnénk, ami a kátyuktól terhelt kiss országunkba innkább előny.
Nekem már volt L 300 4x4-em 2db L 200-as om és most már a
második h-1 em.
Második pont: manuális klíma pazarul hűt, a belső keringetőnél a legnagyobb dugóban sem lehett érezni a kinti teher autók füstjét. Elektromos ablak ok.
Harmadik pont. Ha teher autóként használjuk, a rakodótere a formája miatt nem a legjobb kihasználhatóságot biztosít.(ezt szerintem a Renault oldóta meg jól a traficnál, szép forma kívül
kocka pakólás belül)
Negyedik pont: A forma szerintem a crdi formája a legszebb, dögösebb mint a régebbi, és nem olyan gicses mint az új.
Személyautoknál a galantnál va ilyen érzésem.

Mindenkinek tudom ajánlani aki értékeli a Jápán technikát, de szeretne olcsóban hozzá jutni hogy, vegyen bátran Koreait.
Az alkatrészek ólcsobbak mint az europai hasonszörüeknél, bár néha lehett hogy, többet kell várni rá.

Hibalista

- Általában apró elektromós hibák, de ezek is csak az utólag beszerelt extráknál: ködfény kapcsoló, riasztó.
- 100 000 km felett kellett a fütés ventilátor kapcsolóját cserélni
- mert elkopott.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 52000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? L-200 Következő autója? maradok valahol keleten
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai H-1 1997

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)