Durva, nyers er?s jószág, élményautózni is jó
Szöveges ítélet
Szeretem, a raktér nem ideális a gömbölyített forma miatt, de a hosszított változat O.K. A fogyasztás vegyesben város-ország?t 10 lit. de Bp-en és dugóban és pályán 150-170 km/h között. Óvatosan 70 körúl 8 lit. a gyári 7,1 soha nem jött össze.
Nagy gáz a szervíz, itthon nem értenek hozzá, bár nem romlós fajta, leírás szervízadat nincs. A szevízkönyv pecsétje helyett többet ér a jó gondos gazda és egy jó szerel?.
Aki ilyet vesz, ne Pesten tegye, Pécsett a MISCHL AUTÓHÁZ KFT-nélérdemes, én végigjártam mindent el?tte.
Hibalista
- Hátsó ablaktörl?. Nem megy.biztit veri, de minden külön-külön m?ködik. Szervíz passzolta a gart. Nem hordom gar. szervízbe, horror mindegyik(Olajcsere 35000 Ft!)
- 5w40 szint olaj, rendszeres átnézés, saját alkatrészbeszerzés. Pl: gyári els? fékbetét: Szervíz 25000Ft
- ATE betét 8500Ft!
Ide hordtam szervizbe
saját Wv Pdtdi-n nevelkedett, ért hozzá.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | U.a csak er?sebb, nekem kevés a 140 ló |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
