A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Getz (2002)

Getz 1.5 CRDI Active 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szép-kényelmes-gyors-parkolható

Szöveges ítélet

Sok viszonyítási alapom nincs. Előző autómmal kb 70e-et mentem, maximálisan meg voltam vele elégedve. Hasonlóan kicsi, de használható autót kerestem, csak újat.
A Getz mellett döntöttem, ő már más világ, 15 évvel fiatalabb.
Belső: Szép nem hivalkodó praktikus és nagyon tágas, rengeteg hely van az utasok részére. A belső anyagok nekem nem a fapados műanyag-hatást keltik, finomabbak, mint némelyik német. A csomagtartó nem túl nagy, pont elég egy ekkora autóba (nem is eszik annyit mint egy "teherautó"), ha meg sok a szajré fel lehet rá dobni tetőboxot és megoldva a dolog. Kényelmesek az ülések, a hátsók nagyon praktikusan variálhatók a csomagtér megnövelése szempontjából. Osztottandönhtető ülőlap és háttámla segítségével 3-4- személy mellett is növelhető nagy mértékben a csomagtér. Ezt nagyon fontosnak tartottam mikor új autót kerestem. Extrák: minden mi fontos (nem sorolom).
Menettulajdonság: a 88 ló és 190 nyomi nagyon ügyesen viszi az 1,2t-ás autót+"rakomány". Megfelelően gyorsul, mondjuk nem versenyautó, de nem is arra való.
Én jobban érzem benne az útegyenetlenségeket, mint a citromban, kicsit dobálja magát, de ezt leszámítva kényelmesebb.
A szélvédő nagysága hozzájárul a belső tér tágasságához, viszont a széles A oszlop mindkét oldalon zavar, holtteret csinál. Lehet, hogy ez csak nálam probléma, de túl lehet élni.
A tükrök nagyok, jól használhatók, csak megkellett szoknom, mivel torz tükrök, de már nagyon bírom. Praktikus a fényszóró állítási lehetőség, így legalább ha felpakolok, nem vakítok agyon senkit.
A motor nagyon csendes, mondjuk nem franciás lágy, hanem inkább németes kemény hangja van, de nagyon halk, az utastérben alig hallani, míg meg nem szoktam észre sem vettem, hogy beindult a motor. Országutas (2000 ford / 90 km/h) autópályás (3000 ford /130 km/h) tempónál sem hallható, hogy mennyit forog a motor, tényleg nogyon jó a hangszigetelés, nem kell felhangosítani a magnót mint az ax-nél. Gyorsításnál pörgettem eddig csak 4000-ig, de ott sem tapasztaltam zajosnak a motort. 5-ben 3000 felett gyorsításhoz nem kell visszakapcsolni, hacsak nem viszünk magunkal még fél tonna utast.
Egy probléma, ami megoldásra vár, hogy a csomagtartóban a felnyitható padló túl vékonyra és sérülékenyre sikeredett, már féltem párszor, hogy beszakad, de eddig még nem adta magát.
Nagyon örülök neki, hogy megvettem, jó döntés volt.

Legkésőbb az első szervíz után írok még

Hibalista

- Még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Még nem volt

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1117
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? AX 1,4 D Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Getz 2002 (2002)

További ítéletek (63 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)