A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Getz (2002)

Getz 1.3 GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Még ma is megkérdezik: milyen kocsi ez?

Szöveges ítélet

A kocsit újonnan, az elsők közül vásároltam. Az Accent után érdeklődtem egy Hyundai kereskedőnél, de amikor megláttam a TB-t (később itthon Get-nek nevezték el "z" nélkül - a Getz pejoratív?) azonnal beleszerettem. Formája telitalálat! Minden kategóriatársához hasonlítható, ám mégis teljesen egyedi, megnyerő forma és szerencsére nem tucatautó. Könnyen kezelhető, praktikus, elöl, hátul egyaránt kényelmes. Az üléshelyzet kellően magas, könnyű a be- és kiszállás. A korszerű futóműnek köszönhetően mégis stabil. A 82 lóerős motor rugalmas és ugyanakkor robbanékony (milyen lehet az új 1.4-es, százvalahány lovas?), a fokozatok kiosztása kiváló! Állórajtnál a többi 1.4-es csak hátulról csodálhatja, kézi méréssel 11s alatt van 100-on, III-ban 118-nál szabályoz le, a végsebesség (V-ben) kb. 170 km/h. A motor kifejezetten csendes, 120 felett kezd el hangoskodni (a szélzaj erősebb), 140-nel kényelmesen autózhatunk. A kocsi belvilága talán tényleg puritán, nincsenek az ajtókon könnyen koszolódó zsebkendőnyi méretű textilbetétek, legalább egyszerűen tisztán tartható! Sok a kopogós műanyag? Üzenem az autós újságíróknak, hogy sokunknak nem szokása a kocsiba beülve a műszerfalat és az ajtókárpitot kopogtatni! És valahogy ezeknek a távolkeleti műanyagoknak nincsen kellemetlen szaguk, és a budapesti utakon sincs kedvük zörögni! Fogyasztás? Hát nem a legtakarékosabb kisautó az biztos, de a vezetési stílus sokat számít. A jó minőségű üzemanyagot kedveli, öregurasan még városban sem eszik 7,5 liternél többet, de előfordult már, hogy autópályán 9-nél is többet nyelt le (ez esetben a sebességről nem szívesen nyilatkoznék, de a Daewoo Kalos-t legyőztük). Ára felszereltségétől függetlenül is magas, de az EU-n kívülről érkezik, sajnos! Ahelyett, hogy otthont adtunk volna a konszernnek! Erősebb volt a japán lobby (Suzuki)? Most majd a cseheknek teremt munkahelyet és hasznot a Hyundai. Meghibásodás zéro, garancia 3+2 év + Assistance.
Márkahű maradok, az összeszerelés minőségén látszik, hogy nem európaiak rakták össze! Hallottak már többezres Hyundai visszahívási akcióról?

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Hyundai, Bp. Soroksári út

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra Következő autója? Hyundai
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Getz 2002 (2002)

További ítéletek (63 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)