Fapados megelégedettség
Szöveges ítélet
A Suzuki SX4-esünket kellett eladni svájci frankos mizéria miatt és csak egy olcsó ámde fenntartható autó jöhetett szóba.
Különböző javaslatok hatására a Hyundainál maradtunk, mert a német autókat túlértékelik, a francia, olasz autókban pedig nem bízom.
Szóval kellett valami "Keletről"... Ugye pénzgondok miatt a japán autók nemigen jöhettek szóba, vagy ha igen túl öregek voltak.
Szerintem egyszerűbb de a lehető legfiatalabb a nyerő az adott árkategóriában, ha már sikerült leszűkiteni a kört bizonyos tipusokra, gyártókra.
A keret 1millió volt ez belefért átírással, mindennel együtt...
Kb. havi 1000 km-t használtuk, általában városban és havi egy nagyobb út valahová vidékre.
Szuper kis járgány, strapabíró, igaz fapados, extra nem sok van benne. A klima működött, jó nem egy nagy kaland, de ahhoz jó volt, hogy ne haljunk meg a hőségben a havi nagyobb utakon.
Némi olajat megeszik pluszba, de egyébként teljesen rendben volt...annyira bejött a Hyundai, hogy i20-as lett helyette.
Csak azért cseréltem le, mert egy kissé fiatalabb kellett és némi többlet extra.
Aki nem ismeri a Hyundai Getz-et elkerüli, pedig jobb lenne bizalmat szavazni neki, fapados de elégedett voltam vele!
Hyundai rulez!
Hibalista
- Első pálcák a futóműnél
Ide hordtam szervizbe
4Tölgyesi
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 64000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 43000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | SX4 | Következő autója? | i20 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
