A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Getz (2002)

Getz 1,1 l 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak városba!

Szöveges ítélet

Csak 2 hete használom (de már 3000km-t beletettem!). E rövid idő alatt azonban tapasztaltam eleget ahhoz, hogy legyen mit megosztanom másokkal.
Első benyomás:
Csinos, azzal a mostanában szokásos dülledt, húzott szemével.
Első meglepetés:
Az ajtó zárása. Olyan érzés, mint amikor egy kartondoboz tetejét lehajtja az ember: Túl könnyű, bezáródott? Isten ne adja, hogy oldalról valami belém jöjjön…Kétszer kinyitottam, és becsuktam - nemcsak én! - , aztán elfogadtam, ez ilyen.
Beleülve, rövid ülésállítgatás után, kellemes meglepetés: Az ülés kényelmes! (Ez egyike a legpozitívabb dolgoknak benne.) Azonban semmi nem áll kézre, bizonyos kapcsolók - pl. ködlámpa - vezetés közbeni bekapcsolása nem egyszerű. Mindenért nyújtozkodnom kell, pedig nem toltam az ülést hátra. A váltógomb helyett a levegőt markolásztam eleinte, mintha nem itt szokott volna lenni…
Második meglepetés:
1-esben megnyerően "megugrik". Szép határozottan indul. Ezek után határozottságról, és "ugrásról" nem beszélhetünk, 1,1 l-es, nincsenek csodák.
Városban,
ill. 60-80km/órás sebességig egész jó. Feltéve, ha nem esik az eső, az út száraz, és nincs szél. Ezek a külső hatások még "elmennek" városban, de autópályán jön a halálfélelem.
Sajnos én főként autópályán járok…
Autópálya:
100 felett elszáll az "erő", a 65 LÓ valami egész mással foglalkozik, vagy unja már az egészet. Minden lejtő aranyat ér, az emelkedőkön 5.-be kimegy, de akár 100-ra is visszalassul, tehát vissza 4-be, 5 ezres fordulattal kb. 120-at tudja tartani. Az előzéseket kétszer meg kell gondolni! 120 felett úgy kormányozok mint a filmeken: folyamatos korrekció szükséges, nem valami megnyugtató... Ha elkezd esni, vagy fúj a szél olyan érzésem van, mint amikor egy lapos kerekű kerékpár kóvályog a hátsóm alatt, erősebb szélben ijesztő oldalirányú mozgásokra képes. Rossz időben, ha nem érsz rá 80-al menni egy teherautó mögött, az a bizonyos jeges kéz fogja markolászni a szívedet időnként.
Gyengébb minőségű (kicsit hullámos, hepehupás) utakon már 60-70-es sebességnél érezhetjük a száguldás veszélyeinek érzését.
Röviden:
Városba való. Közúton elmegy, de autópályára csak akkor merészkedjünk ki, ha szép az idő, vagy, ha létfontosságú.
Így akár még szerethetjük is.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 1500
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Fabia Következő autója? Skoda Octavia
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Getz 2002 (2002)

További ítéletek (63 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)