A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Genesis (2011)

Genesis 3.8 V6 automata 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Makrancos

Szöveges ítélet

Vásárlás előtt minden létező tesztet elolvastam róla. Az újságírói vélemények nagyrészt igazak. A kritikák: kemény a futómű, hamar elpattog a rossz úton. Az üzemanyag tank a fogyasztáshoz mérten kicsi. Általában 460-480 km-re elegendő. Hiányolom a nappali menetfényt. A fék erős, direkt. A váltót kritizálták, de az én vezetési stílusommal hibátlan. Szeretem a váltóját. A kormánykerék bőrözése viszont tényleg hamar kopik és nagyon kell markolni, mert nem a szervot érezni, hanem az utat. Az ESP. Hát ez bizony gáz volt. Újra kellett programozni. Pl.: balra főútra közepes gázzal fel, kerék megpörgött, ESP leszabályzott, autó bólintott és már el is gyengült. Én meg álltam az úttesten és reméltem, hogy nem ér oda gyorsan az oldalról egyébként szabályosan érkező. Az új szoftverrel ez megoldódott. Az autó nagyon erős és a hátsó kerék meglepő viszonyok között is megpörög. (90 km/h-nál padlógázra bedobja a farát. IJESZTŐ!!) Fogyasztás. Lehet 10 alá vinni, de akkor minek egy ilyen autó, de lehet. Átlag nyáron 11-12, télen egy literrel több. Gyorsan bemelegszik, persze nem ingyen. Bosszantó benne a HiFi, ami több száz W teljesítményű, ám a telefont nem hangosítja ki, illene. Egyébként minek is HiFi bele. A kipufogót kell hallgatni. A rádióval ellentétben azt nem lehet megunni. Terhelés alatt a gyári kipuff nagyon szépen szól mélyről szól, mint a szivaros öreg kubai, nem rekedten csak mélyről. A járókelők feje csapágyon forog utána, mi ez a járgány?! A hátsó ülés. A lábtér elegendő, a fejtér szűkös. Átlagos magasságúaknál nincs gond, góliátok csak előre szálljanak vagy menjenek busszal. A csomagtér igazán bőséges. Nem tudom hány liter, de rájener kompatibilis kabinbőröndből négy befért.
Nem lehet nem szeretni, mert ő is szeret engem. Makrancos, dobálja magát, húz ha kell és sunnyog ha úgy alakul. Egyéniség.

Hibalista

- Csak olajcserém volt még és egy ESP újra programozás. Az új ESP szoftver jó, sokkal jobb.

Ide hordtam szervizbe

Autó Őrmező, Budapest XI. ker

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Következő autója? Mustang
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Genesis 2011 (2011)

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)