Bárány farkasbőrben.
Szöveges ítélet
Szép forma, főleg az elődhöz képest ami lássuk be beférne a világ 10 legcsúnyább autója vetélkedőbe de az 30-as elődöntőbe mindenféleképpen.
Sokan nem tudják de Mitsubishi a váltó, meg a motor is az előbbi szenzációs, az utóbbi háááát egy 105 lovas motortól ne várjunk sokat egy 13 mázsás kocsiban, de becsülettel teszi a dolgát 4000 után már életjeleket is ad az alatt húzza az igát, de semmi extra.
Már 50-nél is simán elviszi az 5-iket, de emiatt a 130 4000-esen abszolválható.
Sportosak a kagylók, hosszútávon is kényelmesek.
Ami elég macerássá teszi, borzasztó a kilátás szinte minden irányba, és egy UAZ-nak valószínű kisebb a fordulóköre.
A kormányzás, és futómű nagyon pöpec, közvetlen nincs sem alul, sem túl kormányzottság ami hiányzik erőből, azt pótolja a vezethetőség a váltóval kombinálva.
Hátul fejlehúzás 170cm felett a kaszni jellege miatt, a lábtér viszont teljesen elfogadható cserébe van elég jól használható viszonylag nagy csomagtartó, és keret nélküli ajtó a lá coupé!
Nem takarékos, de nem is nagyon torkos, város 8-9L országút 6.5L pálya 130 körül 7.5L.
Mivel elég kevés van belőle ezért az alkatrészárak elég húzósak, de a még megfizethető kategória.(hátsó komplett féknyereg 32000Ft)
Ami szerintem típus betegség a befátyosolodó első lámpa búrák, és az első izzók gyakori kiégése, egyéb iránt megbízható a mindennapokban is viszonylag jól használható.
Egyszer kipróbálnám a 2000-est 140 lóval, de az igazi egy V6 lenne 200 LE felett, mert a forma, a váltó, és a fűtómű igazán élvezetessé tette volna a vezetést.
Így marad egy viszonylag dögös kinézet egy élvezhető vezetési élmény erő nélkül.
Hibalista
- féknyereg, izzók.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | BMW 318i | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
