A kitartó
Szöveges ítélet
Nagyon jó a futómű és a fékek. Kifejezetten nem fekszik neki a lámpától lámpáig tartó verseny, de országúton, lakott területen kívűl kevés ellenfél van(Nem teljesítményben, vagy végsebességben, hanem átlagsebességben.) Nagyon jól tolerálja a vezetői hibákat, pontosan lehet érezni hol a határ. A kuplung szerintem kissé alulméretezett, vigyázni kell rá. Nagyon kényelmes hosszú úton is kb. 80 km/h fölött. (Alatta az úthibák jeleznek.) Számomra úgy tűnt, hogy a vízzel telt hosszanti nyomvályú az egyetlen veszélyes ellenfele bizonyos sebesség fölött, de ez természetes.
A hátsó üléssor gyerekeknek is inkább csak helyi közlekedésre való, viszont a csomagtartó nemcsak ebben a kategóriában méretes, hanem egyébként is. Féléves casco 30 e Ft!!
Hibalista
- Gyári riasztó kb. 80e km-nél. - Azon kívűl csak kopó fogyó alkatrészek. - 2 garnitúra kuplung (40e és 180 e km) - A magyar utakon 17" gyári felniken 200 e km-nél cseréltük az első stabilizátorszilenteket!!, és most már lassan gömbfejeket is kell majd cserélni. - Szintén 200e körül kellett egy új hátsó féknyereg, mert nem volt kézifék, és cserélni kellett a kipufogón a flexibilis csövet, mert kilyukadt. - Azon kívűl csak szűrők, fékbetét, féktárcsa, 2 vezérműszíj garnitúra és 1 garnitúra gyertya.
Ide hordtam szervizbe
Családon belül oldjuk meg, régen autószervizt üzemeltettünk.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 226000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
