H?séges dög, aki szeret vadulni
Szöveges ítélet
Ami igaz az igaz, ez egy sport autó, amib?l valóban nehéz olyat találni ami még nem volt ütve, vagy hajtva! Az enyém is volt sér?lve és kompletten lett fújva illetve lakkozva, de legalább szépen lett megcsinálva. (speciel az enyémr?l még hosszas vizsgálódás után is nehéz megállapítani egy laikusnak, hogy hol is volt sér?lve. Pedig aki látott már ilyen autót az tudja, hogy mennyi ív és gömböly? forma jellemzi. Szóval a lakatoson és a fényez?n múlik minden. Legutóbb az egész jobb oldalát lezúzta egy Ifa- eredmény: ajtó, sárvéd?, oldal üveg, tükör,index-oldal és els? csere+fényezés, hátsó sárvéd? fényezés+gittelés, lökhárítók polírozva az egész igaz bontott alkatrészekb?l 200 ezer forintból megvolt!
Ja és az el?z? tipus (96-99) legtöbb eleme jó ehhez is.
Szóval visszatérve az autóhoz. Az egyértelm?, hogy ilyen autót az ára miatt éri meg megvenni. Új ár:6 millió, én 4 évesen vettem 2.1 millióért. Mutassatok még egy autót ami 4 év alatt 4 milliót veszít az értékéb?l! Persze nem 30 millás Mercire gondolok!
Szóval szerintem ezen az autón amit el lehetett bukni azt már elbukták. Azt hiszem mostantól felsorolás jön!:)
Hátrányok: az is akad
-a bels? hangok, néha, f?leg ha nem dübörög semmi zene mintha szellemek járnának benne, nyöszörög, kicsit nyikorog.
-elössz?r minden szerel? megrémül: jaj més soha nem volt ilyennel dolgom! Aztán persze rájönnek ez sem rosszabb mint a többi japán autó!
-tuning szempontjából, leginkább amerikából érdemes csak!
- nehéz a vas!
El?nyök:
Ide napestig tudnám sorolni:
Leginkább az hogy a japán feeling abszolút megvan. Elötte civicem volt ráadásul coupe, megvoltam ?rülve a vti-kért de mostanra jobban tetszik, hogy nem minden sarkon látni az autómat valaki más alatt.
-full extra 2 milláért:b?r, xenon+50 e ft. Klíma, légzsák, abs, kip gátl, stb....
Stb....stb....stb...
Ja és még valami: csak olyan embernek ajánlom ,aki nem bánja ha úton-útfélen megnézik, megbámulják az autóját! Volt aki Jaguárnak nézte.
Bár az is igaz, hogy amikor kider?l, "csak" egy hyundai akkor néhányan fikázni szokták,de kérdem én hol van a Jaguár a Hyundaihoz képest például a ralliban, mint technikai sportban!!? Elég megbízható ahhoz képest , hogy én ha kedvem szottyan simán leforgatom 7200rpm-ig (tíltásig) minden piros lámpánál, még nem esett szét. Szóval ha holnap beadná a kulcsot a motor akkor sem mondhatnék rá semmi rosszat. Már csak arra leszek kiváncsi, hogyan bírkózik meg az 55 lovas nitro szettel és a módosított vezérm?tengellyel jöv? tavasszal!
Hibalista
- Fékbetét, Az esedékes szíjcserénél (100000km- kötül) volt egy kis probláma, nevezetesen az új ékszíj hatására a szervószivattyú tárcsája, ami feltehet?en össze volt kopva a régi szíjjal, most kicsit megcsúszik. szóval cserélni kell a tárcsát is.
Ide hordtam szervizbe
Bosch szervíz Üll?- ?k viszonylag olcsók és pontosan dolgoznak annak ellenére, hogy el?fordúlhat, hogy a számítógép motorszám szerint más alkatrészt hoz mint ami gyakorlatilag az autóban van.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
JÁNOS- AZ EMLÍTETT SZERVÍZB?L
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 101000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | CIVIC COUPE ESI 1.6 | Következő autója? | LEHET, H CSALÁDI KOMBI ESETLEG LAGUNA DCI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
