Egy hirtelen jött jó ötlet!
Szöveges ítélet
Hali!
Gyorsan összefoglalva. Németországba kötözésem után egy jóbarátom 5ös golfját használtam, de miután sikerült megszabadulnia a banki hiteltől ami a kocsin volt, eladta és én kocsi nélkül maradtam:( Szóval nagyon gyorsan vennem kellett valamit. mobil.de, értékhatár 1000 ojró, tüv min. 6 hónap, 100km-es körzetben, klíma, manuális, benzines. Ezek voltak a feltételek, kidobott rengeteg fost amelyek között volt a coupe. Felhívtam a kereskedőt, lementem, kipróbáltam, jónak tűnt, 650ről lealkudtam 500ra (plusz kértem 2 új gumit mert az egyik puklis volt), hazamentem a rendszámért, aztán elhoztam. Még aznap délután indultam haza Magyarországra vele. Semmi gond nem volt vele, elvittem szerelőhöz nézze meg, gumiharang csere, olajcsere, szűrők cseréje (vezérlést nem cseréltünk, mert a szerviz könyv szerint 110ezernél cserélték), fékeket meg kellett dikkházni mert sokat állt a kocsi és beállt az egyik csúszó/kúszónemtommi amin a nyereg mozog és emitt kicsit rázott fékezéskor. Ezután az egyetlen hiba ami volt, h 200körüli tempóról elég komoly fékezés után csöpögött a váltóból az olaj :O. Kb. 1-2 cm-t kiugrott a féltengely. Kicsit kitágítottuk a gyűrűt rajta, visszatettük azóta jó. (lehet, h az harangcsere után lett rosszul betéve, nem tudom)
Most a kocsiról úgy általában:
-futómű sztem még így 15 évesen is elég jó
-valahogy a kormányzás nekem nem az igazi, túl sok a szervó ereje, ezért nincs elég visszajelzés az útról, fordulókör óriási
-fékek jók
-140ló, de nincs az a magas fordulaton való megbolondulás, szépen egyenletesen húz szabályzásig, sztem nagyapás
-ülések jók, de csak az első:D 160cm felett senki ne akarjon hátul utazni
-sztem a kormány hatalmas és így ha közel ülsz még a legfelső kormánybeállításnál is beleér a lábad az aljába
-a váltó nagyon szar, nehéz betalálni és elképesztő hosszú úton jár, kuplung is szar eléggé egy ponton fog és ha nem figyelsz olyan "rántós" a váltás
-a lámpák nagyon jól világítanak
- a klíma kegyetlen hideget tol, de még ha a szélvédőre állítod akkor is annyi jön lábra h azonnal lefagy a lábad. Én leragasztottam a beömlő kb 3/4ed részét.
Sztem 500 euróért jó vétel, de semmivel sem ér többet. Sztem csak pályázni jó vele (nem pályanap, hanem autópálya), mert 180ig elég dinamikus nem maradsz szégyenben, h levillog a tdi. Óra szerint 220at mentem vele, de azt már nem éreztem biztonságosnak. 140 körül 7.5 l fogyaszt. Városban nem tom, nem mértem 9-10re tippelnék. Valahogy sosem tudtam hozzászokni olyan nem nekem való autó, de bizos van aki imádni tudja annak ellenére ahogy kinéz. A szépség ugye relatív dolog:D
A viszont válltáska
Hibalista
- féltengely gumiharang 2x, féltengely kijövetel:D
Ide hordtam szervizbe
Unokatestvérem férje és a spanja (a két Attila)
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 164000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Astra f 1.6 Si | Következő autója? | E36, mindegy csak 6 hengeres legyen és benzines |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
