Taknyon csúszkáló konzervdoboz
Szöveges ítélet
Az autót 2006-ban vásároltuk 11 000km-rel ez volt a félelem időszakának kezdete. Egy Matizból ültem át ebbe az autóba, de abban normális hely volt, és nem volt benne félelem érzetem ehhez képest.
Kis kategóriás autótól nem szokott az ember sokat várni de ez az autó 60 km/h felett picit is egyenletlen úton már nincs 4 kerékkel az aszfalton rettenetes az úttartás jelenleg elhúz picit jobbra nem tudni miért futómű állítás lesz majd.
motor: egész jó hangot sikerült kihozni ebből a kis motorból 3000alatt nem megy ezt lehet előre is tudni 5000ig jól húz onnan én minden esetben elváltok nem arra tervezték hogy e-fölött nyúzzuk.
váltó az autó egyetlen jó pontja nálam pontos precíz rükit nem mindíg veszi elég sok autó ilyen....
A kormány annyira túl van szervózva, hogy elképzelésünk sincs mi történik amikor forgatjuk.
Fék : 2006 no ABS minek az :-)és gyenge a fék ez csak abban az esetben jön ki ha 4 ember ül az autóban akkor taposni kell hogy eredmény legyen.
A céges C1em úttartásban, fékben, kényelemben,és sztem kinézetre is odaveri bármikor egyedül a motor és a megbízhatóság ami előnyére szolgál.
Elég negatív hangvételűre sikerült ez az ítélet ennek ellenére ajánlom az autót nyugdíjasoknak, egyedüllálló nőknek akik nem szeretnének autóra sokat költeni és aki nem egy 80 nál többel sehol.
jelzem én 165-öt mentem már az autóval előtte Miatyánk :-)
Végül a fogyasztás : Ésszerű használat mellett nem cammogva 7 liter
Hibalista
- A fűtőmotor csapágya gariban cserélték
Ide hordtam szervizbe
Hyundai Bp. Mogyoródi út
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 11000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | matíz | Következő autója? | mx-5 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
