A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Atos Prime (2003)

Atos Prime 1,1 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Szenvedés

Szöveges ítélet

Az együtt töltött kilométerek alatt rendesen megutáltam. Tündibündike, édike, aranyoska, meg minden hasonló tulajdonsággal bír, de:
-Leesik az útról. 90-nél a kisebb hepehupákon akkorákat leng, hogy kapaszkodni kell, nagyobb bordákon akkorát ugrik,mint egy bakkecske, majd még hullámzik egy darabig. Kanyarodni azt nem lehet vele, nyúlós, kenődős, olyan, mintha egy agyoncsócsált rágógumit vezetnék. Hátsó merev híd...Már csak a laprugó hjányzik.
-Gyenge. Emelkedőn, kanyarban kötelező a 2-es, de néha ez se elég. Igazán égő menet közben 1-be vissaztenni, de ha egyszer meg akar állni...Én meg nem. 4000/perc alatt egysezrűen halott. Pláne légkondival. Ha bekapcsol a kompresszor, emelkedőn komoly baj van. Egyébként is, ennél a menetdinamikánál (?) érzékeny veszteség az a 3-4 lóerő is, amit a légkondi kivesz.
-Pofátlanul sokat fogyaszt. Az 1.3-as Feliciám nem evett ennyit, pedig arra azt mondják, elavult. Ettől a motortól 8 liter egyszerűen szemtelenség. Mondjuk kenem is a száját rendesen, 5000/perc alatt nem nagyon van, már érzésre, mert fordulatszám mérő az nincs benne. A magasabb tartományokban feltör belőle némi erő is, de inkább csak ordít.
-A belseje gyalulatlan fapad, kopog, nyom, üt. Szövet mutatóba hébe-hóba. Szűk, kényelmetlen. Fedett tárolórekeszről nem hallottak Koreában.
-A csomagtartó belülről nyitása gagyi, kívülről ráadásul csak kulccsal nyitható, ami csomagokkal tele eszméletlen idegesítő tud lenni. A benzintank detto.
Összegezve anyit mondanék, hogy aki agyon dícséri ezt a négykerekű konzervdobozt az tán előtte üljön be egy autóba, megdöbbentő lesz a hatás. Lesznek hasonló dolgok, de többnyire ámulatból ámulatba fog esni.

Hibalista

- Futómű kopog, lötyög, kenődik. Bár lehet, hogy ez normális.

Ide hordtam szervizbe

-

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2007
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 48000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1320
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Felicia Következő autója? Skoda Octavia II
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Atos Prime 2003 (2003)

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)