Csöpnyi munkaeszköz
Szöveges ítélet
Életem első új autója!!
Méretéhez képest sokoldalú. Szeretem a magas ülés pozícióját és a könnyű vezethetőségét.
Rengeteget megyek vele, vegyes használat során 6,5 a fogyasztása, ami egy picit sok. A két első fényszóró égőt cserélni kellet. Megbízhatónak tartóm. Ajánlom, ha városi autóra vágysz, de a 170-es tempónál is társ.
Hibalista
- 19500 Km-nél jobb első kerékcsapágynak volt morgó hangja, garban csere.
- 46000 km-nél ismét -jobb első kerékcsapágy, most fizetős csere 22 e Ft.
- 68000 km-nél katalizátor csere, rossz tankolásra fogták, hogy tönkrement, de garban cserélték.
- 75600 km-nél a főtengely végéről főtengely törés véget letört a vezérmű tárcsa. Komplett javítás: főtengely, nyugvó csapágyak, hajtóka csapágyak, tömítések, szívó és kipufogó szelepek csere vezértárcsa csere. Szerencsére garban csak a munka díjat kellet fizetni 62500 Ft. De a javítás az alkatrészekre való várás végett, közel 2 hónapig tartott.
- Most 150000 km-nél tartok.
- Nincs semmi problémám, csak a benzin fogy:)
- Csak időközönként kell a világítás izzóit cserélni a tompított mindig kiég.
Ide hordtam szervizbe
Lengyeltóti.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 150100 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
