A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Atos Prime (1999)

Atos Prime 1.1 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A reális választás

Szöveges ítélet

Édesanyámnak kerestünk elfogadható árú kisautót, amikor majd 200km-t utaztunk egy Ford Fiesta kedvéért. 3 év, 30.000km, tipp-topp állapot, n?i tulaj. Gyönyör? volt, de amikor beindították a motort, d?lt a kuplunghang. A tulaj el?ször nem hallotta, aztán amiatt volt, hogy október óta áll a kereskedésben (február volt), aztán az addig nem hallott zaj 2000 Ft-ért javíthatóvá vált. Otthagytuk, így került képbe az Atos, megnéztük, kipróbáltuk, megtetszett, megrendeltük.
Vártunk...
Vártunk...
Vártunk...
Az az id?szak volt amikor a regadót bevezették, totális fejetlenség mindenhol, a keresked? szerint a vámhivatalra vártunk, a vámhivatal szerint a keresked?re.
(Welcome to Nyugat-Balkán)
Alig másfél hónapba telt, mire megkaptuk a raktáron álló autót.
Ajándékba adtak 4 gumisz?nyeget, és ingyen beszerelték az autórádiót. Kemény vigaszdíj. Azóta szerencsére csak az 1000 Km-es kötelez? szervizen voltunk náluk, amit felügyelet mellett korrekten végeztek. Az autóotthagyásnak nem vagyunk hívei, nem tudom, egyedül hogy dolgoznának
(most már tudom, lásd lejjebb).

Ami nagyon jó:
- elég hely van benne (a kategóriához mérten)
- 110-ig elég jól gyorsul (a kategóriához mérten)
- korrekt fogyasztás (f?leg városi használat, 6l körüli átlag)
- hátulról, kivilágítva nagyon szépen néz ki :)
- magasan ülsz benne, átlátod a forgalmat

Ami annyira nem:
- a gázpedál "furcsa" állása miatt hosszabb úton (2-300 km+ egyhuzamban) fárasztó tartani a bokát (5-10 perc pihen? féltávnál megoldja a gondot)
- picit zajos

2.060.000 jómagyar Forintért kaptunk egy új, alacsony fogyasztású, városi kisautót, ami nem mellékesen még a gazdájának is tetszik :)
Ha az ember arra használja amire tervezték, nem fog benne csalódni.

--- frissítés---
Augusztusban "felavatták" alattam a kisautót....
Egy Skoda Fabiás úgy gondolta (s ezt kés?bb is el is mondta!!), hogy túl lassan kanyarodtam ki a f?útra, így belémjött hátulról. Hála a magas építésnek "csak" a lökhárító sérült. 3 helyen szakadt át a lökös (ahol a tartó csavarok rögzítik)+ a festést húzta le róla. Az okostojás addig nem volt hajlandó aláírni a bejelent?t, amíg nem írtuk rá, hogy a ködlámpa nem sérült, mert - mint mondta ? - egy 8000 forintos lökhárítóért nem fog 30000-et fizetni. Megmosolyogtam. Telefon a márkakeresked?höz, mi a teend?? ?k nem vállalnak karambolos javítást, a szintén váci Daewoo kereskedés és szervíz javítja majd. Kocsi bevisz, kárfelvétel, cserealkatrészek listája megvan, a Daewoo szerviz megrendeli az alkatrészt a Hyundai kereskedést?l, várnunk kell amíg meghozzák. A Hyundai kereskedés többszöri cseszegetés és 1 hónap várakozás után, még mindig a "nincs az országban lökhárító, németországból vagy hollandiából kell hozni" mondatot ismételgeti. Import?r (Hyundai Autó Magyarország) felhív, és kiderül, erre az alvázszámra nem érkezett rendelés, különben is 2 napja vitték el az utolsó darabot, de holnap már érkezik az újabb szállítmány. Mikor ezzel az örömhírrel felkerestük a váci "keresked?t" egy cseppet ideges lett, majd közölte, hogy !!! ilyenekre neki nincs ideje!!! és lecsapta a telefont. Elhoztuk a papírokat a Daewoo szervízb?l, be az import?r szervizébe, 3 nap alatt lefényezve rajta volt az új lökhárító. A biztosító 150,000 Ft-ra vette fel a kárt. A szerviz 149,500 Ft-os számlát produkált. Remélem a skodás okostojás már kiheverte a sokkot >:)

Hibalista

- szerencsére még nem volt semmi, a kötelez?n kívül
- lezúzott lökhárító - 150.000 /még jó hogy a biztosító fizette (lökös + díszcsík + gyöngyházmetál fényezés)

Ide hordtam szervizbe

DP InterAutó Vác
Hanyag, bunkó társaság, arra sem érdemesek, hogy megvedd t?lük az autót. Kár, hogy 0 nincs az értékelésben. Addig vettek emberszámba, amíg megvettük a kocsit. a második kötelez?re, már nem hozzájuk visszük.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Maruti 800DX Következő autója? Ne kelljen még lecserélni jó darabig. Ha mégis, akkor esetleg Opel Corsa, vagy új Swift
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Atos Prime 1999

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)