Mardaj ilyen megbízható...
Szöveges ítélet
Először 16000 Km megtétele után írtam ítéletet ide. Azt most 50000 Km után töröltem. A véleményem azóta sem lett rosszabb.
Objektiv nézőpontból:
pozitívumok: Megbízható. Csak kötelezőre kellett vinnem, az alább vázolt garanciális problémákon kívül, de azok még az elején kijöttek. Sima úton, halkan finoman ringatózva gördül előre. Nagyok a tükrök. Ahhoz képest, hogy 1,4, elég jól harap.
Erre a tengelytávra elég jót hozták ki tágasság és csomagtér méret szempontjából (a maximumot a Honda City nyújtja).
Fékbetétje rendkívül tartós. Aki a gumit cseréli, mindig megkérdezi, hogy mennyit futott a kocsi, és hozzáteszi, hogy látszik, hogy tartósságban, megbízhatóságban a japánokat követik.
negatívumok: Hidegen legalább 1 percet kell vele várni, mert ha nem, akadozva, szinte meg - meg állva indul el. Rövidek az ülőfelületek. A kormány csak fel - le mozgatható, előre - hátra nem. Rossz utakon, minden egyes gödröt úgy térképez fel, hogy arról elég határozottan tájékoztatja a benn ülőket. Kis kategóriára jellemzően csak kemény műanyagokat tettek bele.
Ferdén parkolva, az ajtók nyitott állapotban egyáltalán nem akarnak úgy maradni, rögtön csukódnak vissza, pedig olyan könnyűek, mintha kispóroltak volna belőle valamit, amit a többi autóból nem.
Szubjektív nézőpontból:
Mi nem azért vettük, mert ilyent szertettünk volna. Az előző autónkat összetörték, és kellett valami. Ez ott volt bemutató autó, ahová a roncsunkat szállítottuk.
Kedvező ára volt, új autó hitellel, viszont már forgalomba helyezett állapotban vettük. Természetesen az alatt az 5 hónap alatt, míg a roncsunk biztosítási ügyei intéződtek, más lehetőségeket is számba vettünk, főleg a Fabia kombit, de ez tűnt a legjobb választásnak anyagi szempontok alapján.
Eddig nem bántuk meg. Elég jó vezetni, finoman kormányozható,
hosszú távon is kényelmes autó. A kalaptartóban elhelyezett hangszórók és a belső kialakítás miatt jól szól benne a zene is.
Mivel meredek a tetőív hátul, nehéz a gyerekeket ki-be rakosgatni. A meredekség és a "szedánság" miatt a nap is közvetlenül a fejüket éri, ezért szépen lefóliáztattuk a hátsó szélvédőket.
Ha nyernék a lottón, nem ilyent vennék, de amíg ez nem következik be, elégedetten elkocsikázgatunk ezzel is.:-)
Hibalista
- 1.Az elektromos szervó jobb oldalra felkeményedett 15000 km-nél.
- Igazából nekem annyira nem tűnt fel, kötelező szervíznél vette észre a szerelő. Bemérték, mondták rossz. Megrendelték a kormányoszlopot, majd garanciában kicserélték. Azóta mint a vaj.
- 2.Az első ajtók szélvédőinél a gumik elvetemedtek. Mindkettőt kicserélték szó nélkül, szintén garanciás hibaként kezelve.
- 3.Többször jelentkezett az ún. nehéz indítás problémája, de ez valószínűleg benzinkút függő lehet, mert magától elmúlt, már jó régen
Ide hordtam szervizbe
Ahová először vittem, ahol tulajdonképpen vettem: MO Autócentrum Halásztelek. Megszűntek létezni a Hyundai márka iránti érdeklődés hiánya miatt 2008 nyarán. Amikor megtudtam, elszomorodtam, mert rendesek voltak.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
A Hyundai Cargotech esett hozzánk legközelebb, ezért Őket választottam. A 2008-as, eddig egyetlen szerviztapasztalatom jó.
Az ár is korrekt volt. Rokonszenvesek.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 4300 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50400 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Atos | Következő autója? | lehet egy nagyobb Hyundai |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
