A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Accent (2000-2006)

Accent 1.5 CRDi 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

4 kerék, 3 henger

Szöveges ítélet

Használtam vettem, jókat írtak a TC Népítéletben:) Csak én pont egy nem kímélt+törött darabot vettem (kereskedő persze nem tudott róla)...Talán a típusra nem jellemző hosszú hibalista is csak a szegény autó megtört életútjának tudható be, ki tudja. Ja, meg 3. tulajdonos voltam és elhittem, hogy 35e km van benne 3 éves korára, ja persze, az ember azért vesz dízelt, hogy ne járjon vele. Gyanítom az órát is buzerálták. Barom voltam, na, nem kicsit.
Számos más típust volt alkalmam kipróbálni: bérautók, céges vasak, Faterom kocsi cserélő mániája miatt:) Van tehát mihez hasonlítani a Hunyadit.

Jöjjön a tárgyilagos verdikt.
Dizájn: koreai tervezők nem ittak elég szakét, hogy merjenek bátrak lenni és merészet alkotni, tehát elnéztek japánig, oda is kb. a ´90-es évekbe és copy-past. Na, ez lett az Accent.
Biztonság: kár hogy ezt senki nem említi: 1,5 csillagot kapott (5-ből) Euro NCAP-en. 1,5 pontot egy gördeszka is hoz. Nyomd neki nyugodtan, a vesédet már várják! Ha egyben marad persze, amire ebben az autóban esély mint lottó ötösre. Koreai autók még a 2000-es években is legendásan gyalázatosak biztonság terén (ld. Aveo, szintén 1.5 csillag, 2005-ben dobták piacra...)

Aki német autóban már ült, az nem fog elájulni a kormánymű, futómű, féktől sem. Ergya mind és occsssóság fíling. Akár a beltér anyagai: szürke, kemény igénytelen, kopog minden mint maga a három hengeres motor. Teherautókból is elüldözték már az ennyire gyatra anyagokat. Egyetlen előnye van: könnyen lehet tisztítani. Kár mert a műszerfal dizájn többek szerint is jó (lenne). Na ebben meg a németek gyengék. Németeknél csak egyenes vonalak, itt azért vannak ívek is.

Ülések még elmennek, hely is van, habár hátul fejetlen emberek jobban beférenk.

A karosszéria anyaga alufólia vastagságú, jó barátja a horpadásoknak (belenyitás, stb...). Gyenge és minden csak nem merev, csavarodik az egész. Rozsdával mondjuk nem találkoztam sehol.

Elektronikával nem volt gond (habár enyém full fapad volt, de elektronika motorban sem szarakodott).

Csomagtér nagy, egykedvűen eszi a teli TECSÓ szatyrok tömkelegét.

Fogyasztás, gyári adat: 4,5 országúton. Ha-ha! 155-ös gumikkal, szakadékban, hátszéllel, talán. Inkább 5,7-6. Igaz ezt meg télen-nyáron hozta mindig, fene sem értette hogyan (klíma nem volt benne).

Szerviz: a hivatalos Hyundai márkaszervizek márka ismerete is nullához konvergál.

Alkatrészek: aki nagy pénz adománnyal akarja támogatni Koreát, az Hyundait vegyen. Arany árában adnak hozzá mindent, utángyártott cucc nincs.

Ár/érték: 2 év alatt 500.000 Ft-ot esett még a használt ára is. Kereskedők, röhögnek, eléd köpnek és rohanva zárják be a kaput nehogy ott hagyd náluk: be nem számítják semmibe, azt mondják nem lehet eladni ami koreai. Pedig állítólag jó, ugye, csak kevesen tudják. Szóval ha 1x megvetted, még az unokáid is látni fogják:)

A 3 hengeres, 1.5-ös common rail dízel motor viszont jó, habár kategóriájában nem ez a legerősebb és fogyasztásban sem bajnok. Hidegen szörnyű a hangja és sajna bemelegedve sem javul sokat. Ez is egy újabb ok, miért nem fogod eladni.

Menetzaj is nagy, vhogy ergya a zaj szigetelés. Próbáld meg süket embernek elsózni:)

1 évig árultam és nagy buktával váltunk el. Végre.

Röviden: A-ból B-be el lehet vele jutni, benzinkút sem kell hozzá, de aki már ült/vezetett pl. japán vagy német autót az erősen meggondolja, hogy vegyen egy ilyen Accentet (Get-et is vezettem, az sem jobb). Santa-Fe és Tucson: háááát annyi pénzt adni koreai gépért?! Autót is adnak már annyiért.
Viszont ezerszer inkább koreai vas mint francia vagy olasz.

Hibalista

- a megtett 40.000 km alatt:
- - kuplung, csere
- - 2x első féktárcsa, betétek
- - önindító javítás (vmi persely+szénkefe)
- - ékszíj feszítőgörgő
- - tömítés, nagynyomású szivattyúban
- - jobb első tompított 3x, bal első 1x
- - féklámpa izzó 1x
- - első hangszórók:)

Ide hordtam szervizbe

nem volt már garis, ezért ismerős szerelő, fülre hiba megmond és precízen kijavít és nem lenyúlós-> ma már ritka ugyan de még létezik

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2003
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Golf II Következő autója? SKODA
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Accent 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (122 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)