Az újdonság EREJE!
Szöveges ítélet
Három hónapja vettem, hosszas keresgélés, és próbálgatás után. (Az autókereskedésekről inkább nem írok, jobb nekik így, tisztelet a kivételnek pl.:Hyundai.) Két dolog miatt döntöttem a Hyundai mellett: a rendkívül halk utastér, és a rettenetes motorerő miatt. (Bár én a 170 lovasat próbáltam ki, de a 136 lovas is bőven elég.) Ha már a pozitívumoknál tartok akkor még néhány: Nagyon jó helyen van a váltó, és nagyon pontos. Kiváló a futómű, a kormány nem jelez vissza gödröket (pedig abból van néhány), sem víztócsákat. Egy apróság ami már zseniálisnak mondható: A párom 10 esetből 9 szer eljátszotta, hogy miután a kocsit leállítom, kihúztam a kulcsot és szállok ki megszólal "az ablak" kulcs vissza, gyújtás, ablak fel. Nos itt a kulcs kihúzása után még van 30 másodperced, hogy kedvedre húzogasd az ablakot. Az ülés rendkívül kényelmes a vezetés hosszútávon sem fárasztó.Az utastér jól felszerelt, és minden kezelőszerv ott van ahol lennie kell. Ha az ablakot páramentesíteni akarod, akkor nem kell a légkondit kapcsolgatnod, mert ebben a beállításban automatikusan bekapcsol feltételezve, hogy éppen azzal vagy elfoglalva, hogy olyan helyet keresel az ablakon, ahol még kilátsz. És igaza van. Most jöjjön néhány negatívum: Nyilván a koreaiak Egyiptomban tesztelték az autót, mert elfelejtették a hátsó ablaktörlőt, ami nagyon hiányzik. És nyilván Ők nem dohányoznak, mert a hamutál nem csak, hogy kicsi, de olyan hülye szögben áll, hogy művészet beletalálni. Papíron 3 személyes, de a harmadik utast csak rövid távra ajánlom, vagy az illetőnek ne legyen lába (mivel a középső üléshez nem tartozik lábtér) és 20 kilónál többet ne nyomjon. A hangszórók katasztrofálisan szolnak, kuka mind a kettő, már megvettem az újakat. A fogyasztásról csak annyit, hogy városban használva írnak 10.7-et, nekem vegyesbe 11. ?????????? Bár a dologhoz az is hozzá tartozik, hogy élvezem a nagyszerű gyorsulást, talán idővel leesik az ólom a lábamról :). Városi használatra nem annyira, inkább hosszabb utakra ajánlanám, 120km/h-nál 2500-at pörög és bőven van még tartalék. Összegezve a pár hiányosság ellenére is csak ajánlani tudom.
70000 km után: Szerencsére a bejáratás után visszaesett a fogyasztás elfogadható 8,5-9-re. A kényelmi pontot vissza kellet vennem, mert hosszú távon nem tudom hova tenni a térdemet, minden pozícióban kényelmetlen. Egy könyöklő is jó lenne bele. A motorerő még mindig lenyűgöző, szeretem vezetni,ajánlanám továbbra is mindenkinek, ha lehetne kapni. :)
Hibalista
- 3000 km-nél: Még semmi. (Durva lenne, ha ide kéne valamit is írnom.)
-
- 70000 km-nél: Stabilizátor pálca 2X, kopó alkatrészek.
Ide hordtam szervizbe
Még sehova. Azért adok 10-et, mert optimista vagyok.
Azt hiszem túlzó volt ez az optimizmus. (márkaszerviz)
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
A mostani elfogadható áron dolgozik, szerencsére itt sem voltam sokszor.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Vanette | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
