Hatalmas szivató
Szöveges ítélet
Sajnos beleestem abba a hibába, hogy megláttam egyet él?ben és
beleszerettem: hatalmas, brutális, szép formák, er?, stb. Akkoriban még alig lehetett H2-est látni, most is felfigyelnek azért ha ezzel állítasz be valahova, de 2-3 éve még igazán men? volt. Bevallom kicsit ez is közrejátszott a megvásárlásnál. 16.5 milliót fizettem érte, b?r, automata stb. de DVD-s nem volt.
Kezdetben nem is volt semmi hiba, tényleg mindenki hasra esik egy ilyen kocsitól, de azt kell, hogy mondjam a lányoknak inkább már sok volt, mint szimpatikus. Volt TT-m is, azt sokkal jobban szerették...
Belül is hatalmas, nagyon kényelmes, hatalmas a váltókar, óriási tömeg? az ajtó, vezetni meg olyan, mint egy teherautót, vezetési élményre is pont olyan...Gyorsulni hatalmas tömege ellenére jól tud, de néha negy-egy kanyarba beérve azt hittem most kirepülök--magasan ülsz, nagy a tömeg--de igazából sose voltam veszélyben, a kocsi stabil kanyarban is.
Végsebesség: háát azt inkább le sem írom, 160-nál nem ment többet, de már ez a tempó is életveszélyesnek t?nt. Ja, ismét a gyorsulásra visszatérve: 100 felett inkább nem kell el?zni.
Egyszer elmentünk terepezni, ami abból állt, hogy felmentünk egy marha meredek füves dombon. Nem, gondoltam volna lentr?l, hogy olyanm meredek, a közepén már szabályosan féltem, de szó nélkül felment, még a felez?t sem kapcsoltam be. Tehát mászni azt brutálisan tud. Mivel közben a bokrok összekarcolták az ajtókat, így többet az aszfaltról nem mentem le vele.
Na most a hátrányokról. A 20 literes átlagfogyasztást azt belekalkulálja az ember, de azt nem, hogy egyszer csak nem tud kiállni a mélygarázsából...Az történt ugyanis, hogy az egyik reggel csak kettesbe tette magát az automata és kész. Márkakeresked? nincs, csak "ért?" szerel?k, akik 3 heti várakozás után közölték velem az el?bbieket és azt, hogy a kocsihoz nincs kapcsolási rajz, azt be kell szereznem. Ausztriát ajánlották, ahonnan barátaim meg is hozták a kért iratokat (még 2 hét), de még így sem történt semmi. na felvették a kapscolatot az osztrákokkal, de telefonon ?k sem tudtak semmit mondani. Ezután szlovákia jött szóba, merthogy Pozsonyban van valami képviselet. Már a trélerrel való szállítást szerveztem (szerintetek mennyi lett volna?) amikor valaki rátalált a hibára. Szerintem valami tanulógyerek lehetett, mert tuti más hozzá sem nyúlt a géphez. Na mindegy, 3 hónap múlva végre kész is lett és csak 80ezerbe került ami egyrészt a tervezett költségekhez képest szerény összeg, másrészt egy kábel összedugásáért kissé súlyos--biztos a tárolást is számolták. Ezután már csak a Bécsi útra vittem a masinát-eladni. Ott is állt vagy 2 hónapot míg végre elment, egy új Corolla árával kevesebbért.
A tanúlságot levontam, a lecke árát is megfizettem, ezt meg azért írtam le, hogy amikor autóról álmodoztok azért gondolkodjatok is.
Hibalista
- Egy kábel jött szét, aminek a megtalálása 3 hónapba telt, és 80.000,-Ftba került.
Ide hordtam szervizbe
Nem tudom, hogy pozitív vagy negatív-e, hogy végül is 3 hónap után megtalálták a hibát ezért címet nem írok, b?vebben a részletesnél.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 20 l |
Előző autója? | TT | Következő autója? | Lexus is 200 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.8/10) |
