Vágtázó fekete rettenet
Szöveges ítélet
Sokak szerint az utolsó szamuráj, elnézve hova degenerálódik az autóipar.. Mit is mondjak róla először?
Finoman kell bánni vele, kissé ingerült lesz ha durván rugdalják, sajnos sokan széthajtják, lerugdalják, összetörik, pedig egy unikum autó a maga nemében és ritka madár.Kár hogy az emberek egy része inkább megvesz egy TT kupét ami, (saját tapasztalat) nem kifejezetten ez a liga, bár árban valahol ugyanott számolják.Egy kategóriába sorolják a Z4 sel, és a Boxterrel, de mind a kettőt magasan veri minden nemzetközi fórumon és minden dijat besöpört a kategóriájában.
Fantasztikus, 3 éve vágytam rá és megvettem újonnan, 10 Km-rel.
5000 Km-s bejáratási fázist csinálok rajta, amit az egyik pályaversenyző barátom javasolt.Most vagyok túl 3000-ren most látott először V-tec váltást..Fantasztikus gép.Letisztult, kifinomult, utcai ragadozó.
Mit is irhatnék..Beleülök és minden gondom, bajom elszáll.Igazi sofőr autó, kifinomult és mégis hihetetlen karakán, alig burkoltan agressziv, egy közúti ragadozó cápa. Ha lent van a tető élményautó, egy figyelembomba, de nem sok időd van nézelődni, nagy öszpontositást igényel, a dolgok igen gyorsan történnek körülötted, nem baj ha kontrollban vagy. Nagyon jóindulatú, de tisztelni kell, agressziv fenevad tud lenni ha nem érted, ezt az autót érezni, szeretni kell! Mentes minden külső és belső sallangtól, mégsem érzed puritánnak. Minden kidolgozás arról árulkodik, hogy egy luxusautóban ülsz.A futómű, a legjobb amit valaha volt szerencsém terelgetni (az NSX-é), a motor perfekt, a váltó nagyon pontos, a súlyelosztás tökéletes.A kormány finom bőr, minden nagyon preciz és sportosan feszes az autóban, az egész élmény a kitörő adrenalinsokkot késziti elő amikor az ember végre meg meri rúgni a gázt és feldübörög a V-tec.240 LE kontra kb 1200 kiló..A kanyarban kicsit trükkös a paripa,hirtelen gázadásnál és elvételnél hajlamos rakoncátlankodni a feneke, de kis gyakorlással érezhető. Ha az ember kikapcsolja a vezetést könnyitő elektronikát,(VSA) az egész képlet megváltozik.Egy vadló hátán vágtatsz és semmi nem áll közted és az út között, csak ABS van az is felettébb elnéző, 170 nél a szél zaja mindent elnyom, csak hisztérikusan sikoltozol örömödben és fuldokolsz az adrenalin és endorfin keverékétől melyet az izgalom az agyadba pumpál..Komoly függőséget okoz, kinek kell alkohol, cigaretta, drog, szerencsejáték, bármi más ha van egy ilyened? Ezt iratnám föl mint leszokást segitő szert minden kedély és szenvedélybetegnek..:) Konstans vigyor fültől fülig.
Képzelhetitek..Kilóméterekkel jobb mint egy gyenge közepes szexuális élmény.
Összegezve, a Japán, "alkossunk tökéleteset" mentalitás itt nagyon szépen megnyilvánul és azt kell hogy mondjam, szerelmes vagyok, talán egy életre. Nekem legalábbis tökéletes paripa.Remélem egyszer ha lesz, a fiam is beleülhet és átérezheti azt, amit most Én érzek.Honda Power of Dreams..És tényleg..Mindenki próbálja ki ha van lehetősége! Az élet 6000 Rpm fölött kezdődik..Nekem elhihetitek..:)
Hibalista
- Semmi, ez egy Szamuráj verda..:)) HONDA gyk.
Ide hordtam szervizbe
Honda Éles
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | VTI | Következő autója? | Nem veszek, maximum mellé majd egy családit. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
