A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » S2000 (1999)

S2000 AP1 

Az ítélet értékelése
3,8(4 db)

Spa AP1

Szöveges ítélet

Előző autóm egy Civic Type-R volt, mindig is szerettem a Hondákat és nagy álmom volt egy S2000. Miután eladtam a CTR-t, fél év után sikerült is találnom egy alig használt karcmentes, szinte vadi új darabot. Nem gondolkodtam sokat, ritka az ilyen lehetőség. Azonnal sikerült vele 300 km-ert autózni, és egyből rájöttem, a világ egyik legjobb autóját sikerült megszereznem. Röviden a technika része: X bone frame(váz) a csavarodási szilárdság miatt, RWD-LSD, 6 sebességes váltó ami 2-esben háromszorosan többi fokozatnál kétszeresen szinkroizált, hihetetlen arányos 50-50% súlyelosztás, NA 240 le. A tökéletes roadster.

Világszerte elismert sportautó, a maga kategóriájában verhetetlen. Ilyen élményt legközelebb egy 911-ben kapsz, de annak már borsos az ára... Több híres autós magazin legendás titulusokkal illeti, motorját a világ legjobb négyhengeresének kiáltják, erről tanuskodik az egymás után négyszer elnyert Engine Of The Year díj is az 1.8-2.0 literes kategóriában.

Volt alkalmam vezetni az enyém mellett több Type-R modellt és azt kell mondjam lényeges különbségek vannak, pedig azok sem kispályás autók. Jóval intenzívebb élményt kapsz, az S2000 tényleg egy versenypályára készült autó. A vezetési élmény középpontjában ülsz. A Type-R modelleket versenyautóvá tették, ez pedig eleve annak készült.
A fogyasztói igényekhez butított eredetileg pro rally autókhoz viszonyítva (gondolok itt az EVO-ra STI-re) természetesen teljesítményt nézve alul marad, de a kategória is más, ugyan úgy ahogy az élmény is más. Semmi képp nem lehet kijelenteni hogy unalmasabb!

A hangok, az erőátvitel, minden teljesen különbözik az átlag autóktól. Más világ. A Forma 1-hez lehet hasonlitani. Igazi versenypályára született autó. Az, hogy a tetőt lecsukhatod inkább csak egy feature. Japánban, kézzel összerakott autóról beszélünk: lényegében minden S2000 egy unikum darab, mindegyik különbözik valamiben, pl. a bőr belső anyaga, tapintása stb. Nincs két egyforma.

A rendszeres, gondos szervizelés elengedhetetlen, főleg ha gyakori versenykörülmények között használjuk. Normál használat esetén megfelelő a 8000 km-kénti olajcsere, 40 ezer km-enként váltó és difiolajcsere.

9-10 literrel beéri normális használat mellett vegyesen. 7-8 közé is le megy ha tető nélkül 80 körül krúzol az ember. Persze versenypályán más a helyzet. Kell mellé másik autó, nem szerencsés hétköznap használni, nem arra való.

Hibalista

- Semmi. Kizárólag kopóalkatrészekre számítok a jövőben is.

Ide hordtam szervizbe

Honda Flick

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 29000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Civic Type-R Következő autója? -
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda S2000 1999 (1999)

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)