Nyers élmény :)
Szöveges ítélet
ilyesztően kevés hely az utastérben és a csomagtartóban, kőkemény futómű, viszonylag rövid táv egy tankkal, hangos menetzaj, gyorsan kopó gumik, sűrű és alapos odafigyelést igényel az olajfogyasztás, télen, nedves úton korlátozottan - nem használható, magas >180cm es sofőrnél már viszonylag alacsony sebességnél nagy a szél a fejnél. (~120), magas biztositás.
mindezekért az egy hétköznapi használatra szánt autónál negativ tulajdonságokért cserébe egy olyan nyers sportautót vezethez az ember amelynek az élménye még egy z4eshez képest is messze messze sportos!. cserébe, pld. a fent emlitett német roadsterhez képest a sofőr nem egyszerűen csak ott ül az autóban miközben az halad, hanem a vezetési élmény közepében van :)
még néhány plussz:
4 másodperc alatt villámgyorsan nyitható/zárható tető, fantasztikusan magas fordulatszám, gyönyörű forma, kiváló motor-hűtő.
sajnos a gyárilag szerelt kipufogó ugyan szemre szép, mégis túl kevés hangélmyényt nyújt...
a kényelemnél a székek kiváló oldaltartását és a jó kormányt, pedálelrendezést értékeltem. az autó maga egyébként istentelenül kényelmetlen, aki lágy hajóra vágyik be ne üljön :)
ha eszetlenül nyomod a gázt, esetleg pályán mész vele 1-2 kört, akkor az átlagos 10ezer helyett ezer kilóméter alatt is le lehet koptatni egy szettet a hátsó gumikból.
Hibalista
- egy hondán?
Ide hordtam szervizbe
Frankfurt - Honda
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Győr - Honda
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | V40, és egy civic télire | Következő autója? | amig nem telik egy carrera4s-re, addig az s2000nek nincs alternativaja :) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
