Moonrock(et) - Földöntúli élmények holdbéli tájokon
Szöveges ítélet
Sokan elmondtak mar elottem, milyen fantasztikus elmeny ez az auto - es en maximalisan egyetertek veluk, ha par napig nem vezetem, mar kinoz a hianyerzet.
Sajnos nagyon gyorsan csapolhatja a penztarcat - miutan lehetetlen vele lassan menni, nem art tartalekolni a birsagokra, foleg svajci autopalyakon. (erdemes megtanulni a kamerak helyet es figyelni az alcazott rendorautokat). Az onmerseklet is segit, amig...
...el nem hagyod az autopalyat es a hegyekbe tevedsz...ez hazai palya - az S2000 verhetetlen. Ide nem kell erosebb motor, nem szamit sokat az aerodinamika, a mechanikai tapadason, futomuvon alapulo legendas stabilitas hihetetlen kanyarsebessegeket eredmenyez. Itt meg a motorosok is feltartanak - a jobb kigyorsitas ellenere eselyuk sincs...
Ja, es mindezt teto nelkul - raadasul a hegyekben nem nagyon mérnek :)
Versenypalya? - biztosan fantasztikus lehet, en sajnalom erre a celra, arra nekem megfeleloek a gokartversenyek :)
habar egy turbo beepitesevel mar nem lenne eleg a szerpentin...
Varosi hasznalat napos idoben egyenlo a csajozassal ;) mert hiaba 8 eves az alapmodell, nagyon megnezi mindenki :)
Fenntartasi koltsegek? Sportautohoz kepest nagyon barati (nincs ertelme egy atlag kocsihoz hasonlitani, ezert is adtam 9-est)
A fogyasztas volt mar 9 liter is, (atlag 10-11, mint mindtam, keptelenseg neha nem odalepni :), de persze 1 tank szerpentin utan 14-15 is lehet
A biztositas turheto, szerviz emberi aron van, olajat 7k km-enkent cserelek, nagyszerviz 20-nal lesz
Csalados embereknek csak masodik autokent, johet szoba, nekem egyetlen autokent is megfelel. Nagy tavolsagokra nem a legjobb, de megfelelo, es ha odaertel a celodhoz,mar orulsz, hogy ott van :)
Lassan fel eve megvan mar, de eddig csak nyaron hasznaltam. A nagy kerdes, mi lesz telen...mindenesetre keszulok, hardtop megvan, teli gumi, holanc kinezve, mar csak valami felszerelheto csomagtarto kene, amire rafer a snowboard...MX-5-on mar lattam ilyet.
Ilyenkor azert elgondolkozom, nem erte volna meg jobban az erosebb, kenyelmesebb, tagasabb, oszkerekmeghajtasu uj S3
- aztan beulok az automba es hallgatom a csak Ferrari kategoriahoz hasonlithato koncertet hattol kilencezerig, nehany csuklobol vegrehajtott, fantasztikusan preciz valtas kozott...
Hibalista
- semmi - nem is illene :)
Ide hordtam szervizbe
Honda Zürich-Letzi
Nagyon profik, biztositoval is mindent ugyinteznek, sajnos mar kellett 2x is. Az elsonel kivagtak a tetomet 6 oraval Magyarorszagra erkezesem utan :(
a masodiknal belemtolattak...semmi komoly, de a lokharitot fenyezni kelllett. Itt nem vagyok teljesen elegedett a javitassal, a jobb lampatest, ami elmozdult az esetnel, meg mindig egy kicsit rosszul all - tenyleg minimalisan, ha nem keresi az ember, nem veszi eszre, de engem zavar...jovo heten megyek vissza vele, ezert csak a 8.
ha megcsinaljak, megy a 10
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | S3 (2003) | Következő autója? | a) Megtartom - melle valami szuperdizel b) Ha nem no be a fejem lagya,akkor F430 Scuderia |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
