Ezüst szerelem
Szöveges ítélet
Ezt az autót csak imádni lehet. 240 LE 6.2-es gyorsulás, a világ legjobb váltója (6 seb.), és motorja (1997 ccm). Fantasztikus stabilitás: minden kanyar után megbánom hogy fékeztem. A karosszéria beton merev, x-vázas . A 6 mp(!) alatt nyiló tet? mérnöki m?remek. Xenon lámpák nagyon jók, de kellenek is 200 felett. Ez az autó TÉNYLEG a vezetés élvezetére született. Fogyasztás 8 és 10 között kénmentes 100 as benzínb?l. Nagyon szeretem a gyönyör? digitális F1 stílusú müszer-egységet.A Honda mérnökök megmutatták, hogy kell ergonomikus müszerfalat készíteni: minden egy ujjal elérhet? a kormány elengedése nélkül. (bal oldal-audio, jobb oldal fütés-hütés) A b?r kormányon hála istennek nincs egyetlen egy kütyü sem:)
Azért az autónak van rossz tulajdonsága is: kell mellé egy másik autó. Téli közlekedés, városi dugó, család szállítása, bármi szálítása nem lehetséges vele, de ezeket ki is várja el egy gyönyör? imádnivaló roadstert?l?
Hibalista
- Ez egy HONDA: nem romlik el. Szerel?h?z csak egy jót beszélgetni megyek, és lehet hogy közben lecseréltetem az olajat:)
Ide hordtam szervizbe
Honda Pajor Vác
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | CRX ESi | Következő autója? | HONDA |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
