A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » S2000 (1999)

S2000 S2000 AP1 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

"Apa versenyautoja"

Szöveges ítélet

Meg ezer eve a frankfurti autokiallitason beleultem, es ott diakfejjel el is dolt, hogy nekem ilyenem marpedig lesz. Eltelt 10 ev, VTI EK4, CTR EP3, majd ket ev intenziv hatsokerekes gyakorlas utan egy almos reggelen sikeresen osszetortem egy szalagkorlaton a jatszos E36-om --- ugy gondoltam elerkezett a pillanat, hogy beuljek az alomautomba :)
Evek ota keszultem ra, igy kb mindent tudtam az S2000-rol (legalabbis azt hittem). Rovid kereses utan meg is talaltam (Nemetorszag), pont szezon elejere meg is lett az alom.
Az elottem irok mindent elmondtak mar az S2k erzesrol; amit nem lehet elegge hangsulyozni az az elkepeszto direktseg, precizseg, ahogy az egesz auto mozog az uton. Motorkerekpar negy kereken. Minden autobuzinak legalabb egyszer ki kell probalnia. Ket evig hasznaltam masodik autokent, ezert a keves km.

Csak sajat tapasztalatokat irnek le, az odakat mar elzengtek masok.

Belter
190 cm magas, 89 kg vagyok. Jol elfertem, nyitott es csukott tetovel is. Nyitott tetonel sincs mikiegerauto filing, azaz a fejem teteje nincs magasabban a szelvedo felso elenel. Ha nagyon kihuztam magam, akkor (csukott tetonel) epp nem erte el a hajam a pont a fej felett levo tetorudat. VESZELYFORRAS: balra a fej mellett/felett van a tetomechanikanak egy csukloja, ami bar muanyaggal burkolt, egy oldaliranyu balesetnel valoszinuleg konzervnyitokent nyitja a koponyat. Pl az E36-os szalagkorlatos manoverem az S2k-ban garantaltan halalos lett volna. Abban nem tortent semmi bajom a lelki seruleseken kivul (megis fakezu vagyok:)).
Kormany, valto, pedalok, kezeloszervek jol kezreallnak, az ergonomia sofororientalt.
Utasulesen nehanyszor ultem, kenyelmetlen a labterben levo keresztmerevitesek miatt.
Radio eleg otvarul szol, de nem ezert tartjuk ezt a verdat ugye
Hulyeseg – le lehet zarni a jobb oldali ablakemelot a sofor oldali ajtobol, igy onnet sem mukodik. Kisebb szivinfarktus volt, mire rajottem, hogy nem elromlott az ablekemelo, csak veletlenul benyomtam a gombot…

Motor
Porgos, 6ezertol el, minel jobban porog annal erosebb; ertsd 8ezer folott sokkal jobban huz mint 6ezertol. Nem tul nyomatekos alacsony fordulaton, de azert jol el lehet vele jarkalni. Nem eszik keveset, siman lehet 10-11-es atlaggal szamolni. Persze poroszkalva varoson kivul megvolt a 8 literes fogyasztas is, de az ilyenert bevonnam a jogsit :) Nem evett olajat szinte semmit, bar az enyemben mar egy AP2-es motor volt.
A lancfeszito szokott meghibasodni (nalam nem), lehet tisztitani, igy nem biztos hogy ujat kell venni ha zorog.

Valto
A kapcsolasi erzet elkepesztoen jo, a valtokar rovid es rovid utakon jar; mint egy joystick, de femes erzessel. Nagyon rovidek a magasabb fokozatok - 6-osban 90km/h 3000 ford :)
“Meghibasodas” – kettesben leszabalyozasig kiporgetve egybol behuztam hatosba – kerreges volt a valasz es megszunt az otodik sebessegi fokozat egy idore, amig lehult a szinkrongyuru a hulye sofor baromsagatol. MINDIG SZEKVENCIALISAN KELL VALTOGATNI, HA POROG A MOTOR!!! A valtot kimelendo ugye. Normal hasznalattal (5ezer alatt) lehet valtogatni ahova akar az ember.

Kormany
Kormany utkozestol utkozesig 2.6-ot fordul. Kormanykerek egyaltalan nem allithato, magassaga sem. Eszmeletlen jo kormanyreakcio.

Fekek
Nem digitalisak, mint az ujabb autoknal, jol adagolhatoak. Nem volt semmi gondom vele, versenypalyan is turheto volt sportbetettel. (elso Hondam amiben nem gyulladt ki a fekbetet:))

Sajat meresek:
Rugalmassag
60-100 6,9s (4.fok)
(60-100 3,6s (2.fok))
80-120 8,9s (5.fok)
80-120 11,2s (6.fok)
Gyorsulas
0-80 4,4s
0-100 6,2s
0-120 8,7s
0-140 11,2s
0-160 14,6s
0-180 19,2s
0-200 24,6s

Ajanlasok ha S2000-et keresel
- Minel ujabb annal jobb – legalabb AP2; az utolso evjaratok mar ESP-vel. AP1-es motor csipegeti az olajat, az AP2-es mar nem nagyon. AP1 hatso ablak plexi, AP2 uveg.
- Ha torve volt hagyd ott ha nem vagy mazochista
- Lehetoleg ne legyen megbabralva, futomu, fekek, minden jo gyarilag is – karbantartas persze fontos.
- Vezetes kozben legy alazatos – hataron autozva pedig 110% -osan koncentralt - veszelyesen eluszhat a segge. Nekem egy paras eset volt, versenypalyan nagyon enyhe dobbantos kanyarban 209-nel(!!!) ment el a segge; Isten keze azonban lenyomta a verda hatuljat, igy ellenkormanyzasra betapadt. Maig sem ertem hogyan sikerult meguszni. Kivulrol valoszinuleg csak ugy tunhetett, mint aki direkt igy akarja csinalni…

Idohany miatt nemreg megvaltam tole (ket kisgyerek). Eladas utan elegge el voltam es vagyok szontyolodva, mert ennel jobb es precizebb jatszos auto nincs a penzert. Viszont mostanaban elkezdtem nezegetni a 981 Boxter S-t. Lehet ujabb 10 ev varakozas jon…

Hibalista

- Meghibasodasok - Egy hideg napon a tetot kinyitva (minek kell kinyitni hidegben ugye???) elrepedt a plexi. Osztottam, szoroztam, es mivel mar ugyis elkezdett repedezni a szovet is a szokasos helyeken, tetocsere lett. Munkadijjal 1100euro. - - Alapbol hangos volt 100 folott a szelzaj – a teto sikja kicsit kiallt a szelvedo felso ele fole – gyarilag uj tartokat kell beszerelni (hardtophoz valot) a szelvedohoz; en betettem a tarto ala ket alatetet es nyugi volt :) - - Onindito hideg motorral es hideg napokon az elso inditaskor kerregett. Csere utangyartottra, munkadijjal 270 euro. - - Volt a hajtasban egy csukott tetonel rendesen hallhato klattyanas terhelesvaltaskor, azaz amikor pl egyesben gurulaskor leugrottam a gazrol, majd rogton gazt adtam. Nezegettuk mi lehet, de nem talaltuk ki, mert mindennek volt egy kis jateka mar (kardan, difi es feltengelyek). Szerintem a kardantengely volt a ludas, annak volt a legnagyobb jateka, de nem csereltem ki, JOOOO AZ!!! :) -

Ide hordtam szervizbe

Honda Fischer&Boehm Leverkusen

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

sk:)

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 97000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? E36 328, elotte VTI es CTR Következő autója? nem tudom
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda S2000 1999 (1999)

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)