A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » S2000 (1999)

S2000 2.0 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

A Tökéletes Nyitott Penge

Szöveges ítélet

Régóta nagy álomvolt a kocsi előtte egy Integra Type R em volt. Azt is imádtam nagyon mert kétféleképpen is használhatja az ember a kocsit. VTEC alatt csak elgurulgat az ember vele VTEC felett pedig teljesen más a kocsi. Ugyanez vonatkozik az S2000-re. Természetesen mivel ilyen 5-6 millio között néztem a kocsikat (kizárólag szívó motorosat) kiprobáltam a kategóriában a követketőket: Porsche Boxter, M3 Cabrio, 350Z, MX5, Z4. Többet nem is ismertem a kategóriában, számomra az én egyéniségemhez egyik sem illett jobban mint az S2000. Pedig azért bevallom az M3 cabrio azért eléggé tetszett a hangja és a nyers ereje miatt és persze gyorsabb is mint az s2000 de számomra egyszerűen sokkal inkább "pengének" érződik az S2000. Egyszerűen több élény volt vele menni. A többit nem említeném a Z4 az teljesen kiesett semmi sportos érzés nincs benne az inkább csak luxus. A Porsche Boxtert mikor kipróbáltam a tulaj mondta hogy jobban járok az S2000-el szóval ez eleve megpecsételte a dolgot illetve formára pedig egy tipikus női kocsinak tűnik számomra, nem beszélve a fenntartásról és fogyasztásról.

Maga a megvétel nem is annyira macerás inkább az hogy találj egy olyat ami kell. Konkrétan éveket vártam rá mire tényleg volt fent egy olyan amire azt mondtam na ez az ami kell. Addig pedig folyamatosan gyűjtöttem hogy melyik hol bukkan fel és milyen állapotban van szóval egy komplett adatbázist vezetek róluk. Itt kifejezetten már a ráncfelvarott modelt néztem mert abban javítottak pár hibát és volt rajta pár design változtatás:
-nem eszi az olajat mint a korai széria
-más első és hátsó todlat
-más első és hátsó lámpa
-hangszorók mennyisége
-középkonzol kialakítás
-kialakítás a fordulatszám mérőnél
-hátsó üveg
-ülés bőr vastagság
-futómű beállítás
-gumi méret
...

Ez természetesen Europában és Japánabn is még AP1 néven futott de sokan hívják AP2-nek pedig ugye a motor maradt az F20C 2.0 szívó 240LE cask amerikában volt F22C 2.2 szívó 240 lóval. A két motor között végülis a hengerürtartalmon kívűl a nyomaték más illetve hogy melyik mennyit pörög. 9000 vs 8200.
Illetve volt ugye még Type S, Type V, Club Racer, Ultimate White.... és persze a JDM 247Le-vel 2.0 motorral.
És azért ne feldjük hogy Szívó Liter/Lóerő arányban a Ferrari 458 italia megjelenésig ez a kocsi tartotta a rekordot a sorozatgyártásban lévő motorok között.
JDM S2000 1999-ben 123,5Le / Liter; Ferrari 2009-ben 123.78Le / Liter.

Voltam persze megnézni elég sokat, volt aki nem tudta a kocsijáról hogy mi volt vele, illetve mivel igyekeztem elég felkészülten menni így észreveszi az ember hogy hiába jó a réteg de a lámpabúrán lévő sorszám nem adja ki az évjáratot és így tovább.. :) Valljuk be elég ritka belőle az igazán jó példány vagy ami van is az nem elado.
Aztán végre egyszer megjelent egy Keszthelyen nagyon szép Berlina Black színben és pont azzzal a belsővel amivel szerintem a legjobban néz ki BLACK/RED. A képek alapján teljesen patika volt szóval azonnal ment is a telefon hogy beszélgessünk róla, bár ekkor még olyan árban mozgott a kocsi amennyit nem akartam érte adni. (6,6milla) De minden más jó volt, 72k km, 2007-es model, VSA van benne, szervízkönyv végig. Mikor hívtam a tulajt gyorsan átjött hogy azért Ő is futtot vele pár kört mire ezt megvette Ő speciel Németből hozta.
Aztán el is mentem megnézni, szinte minden okés volt vele szóval ott azonnal foglalóztam is direkt Euroban hogy így többet tudjak belőle alkudni :))) Mentünk vele teszt kört, hatalmas élmény volt, cabrio, nagyon szép hang, nem tűnik ki annyira a többi kocsi közül, a váltó ugye az elég világhírű olyan mint egy NASA perciziós eszköz amit évekig csiszoltak, soha nem találkoztam még gyárilag ilyen rövid úton járó váltóval.. 5cm. Eszméletlen....

Hazafele novemberben hoztam szóval tetővel fent jöttem haza és valami borzalmas volt vele hazajönni de komolyan. Nagyon nagy csalódás volt tetővel fent menni vele egyszerűen nem tudtam elhinni hogy lehet ennyire más a kocsi tetővel fent. Simán kitakar a soft top 3 IFÁT hátrafele... Jó persze igen tudom ez van a többi kocsival is mint utolag kiderült de azért ez gyorsan meg is határozta hogy nem fogok venni kemény tetőt se a kocsihoz mert egyszerűen pont azt az élményt veszi el amire nekem szükségem van.

Azóta persze megjárattam már a kocsit párszor, elég sokat járok vele dobogokó fele mert nagyon közel lakok hozzá és nem sok jobb dolog van mint kimenni hétvégén napsütésben picit megjáratni a kocsit Esztergom fele. Nem is a 0-100 amiben jó a kocsi hanem tényleg az élméynben és mikor kanyarba bemész vele és kb nincs bodyroll, iszonyatosan stabil a kocsi mert ugye orr középmotoros, 50:50 súlyelosztás, nagyon direkt kormányzás amit nem fordítasz e la kisujjaddal, a váltó, a hang és ahogy ez összeáll na abból nem sok kocsi van. Illetve van amiről a Winkler bezélt hogy mozog picit a karosszéria (jó értelemben értve) na ez azért van mert ugye anno elég híres volt ez a "Honda X-Bone Frame" megoldás, ez ennek volt köszönhető.
Ami számomra panasz az az hogy a gyári fék szerintem gyenge bár mások szerint bőven jó. Én szerencsére eleve EBC tárcsával és red stuff betétekkel vettem elől háttul szóval ezek melegen már elég jól fognak. :) Illetve a gyári rádió az hát... kritikán aluli de 99ben kijött kocsitól csodát nem kellett várni.

Mielőtt megvettem az volt hogy eladom majd ha jön az NSX, de most hogy megvan egyszerűen nem tudom hogy mi lesz vele nem akarja az ember leadni a sok élmény miatt.

Fogyasztás: Hát én sem hittem el hogy mennyit eszik, de folyamatosan vezetek MINDEN tankolás hogy hol mennyit tankoltam, milyen benzint és mennyit mentem vele(részlet, sajnos nem lehet képet beilleszteni ide):
------Dátum----------km állás-----Táv----Fogyasztás---Tankolt---Benz ÁR----Fizetett
23/04/2015 22:24-----74089km-------?---------?-------39.96L-----403.9 Ft-----16,140 Ft
06/05/2015 18:57-----74503km-----414km-----10.21L----42.26L-----401.2 Ft-----16,954 Ft
15/05/2015 16:52-----74820km-----317km-----10.33L----32.75L-----408.9 Ft-----13,391 Ft
17/05/2015 18:30-----75294km-----474km-----8.12L-----38.49L-----406.9 Ft-----15,662 Ft
04/06/2015 08:34-----75724km-----430km-----8.89L-----38.22L-----415.9 Ft-----15,896 Ft
06/06/2015 15:32-----76193km-----469km-----8.97L-----42.05L-----417.9 Ft-----17,573 Ft
18/06/2015 16:11-----76626km-----433km-----8.68L-----37.58L-----426.9 Ft-----16,043 Ft
26/06/2015 15:42-----77033km-----407km-----8.96L-----36.47L-----416.9 Ft-----15,204 Ft

Szóval mint látható volt 2x 10L feletti fogyasztásom aztán végig 9 liter alatt voltam pedig minden hétvégén elmentme vele szerpentínezni picit, illetve péntekenként bementem vele Pestre meloba az alsó rakparton ami ugye dugó végig. Autopályázni a kocsi mondjuk nem a legjobb a rövid váltó miatt, de úgy sem szerettem sose autopályázni.

Összességében szerintem még sose volt ilyen jó kocsim, és nem is vagyok benne biztos hogy lesz egy annyira "nyers" és jó kocsim mint most. De ami a legjobban jellemzi a kocsit az a Mosoly / km. :)

(jelenleg AM 02:35 szóval bocsánat a helyesírási hibákért)

Hibalista

- Nem romlott el rajta semmi, semmi hibája nincs (apró sem). Csak kötelezőt költöttem rá amiről vezetek táblázatot. Illetve pár apróság.
-
- OEM első toldat = 35'417 HUF
- GoodRidge Fékcső = 36'100 HUF
- Pioneer MVH-X370BT = 26'860 HUF
- Motul 5.1 Brake Oil 1L = 5400 HUF
- Ablaktörlő Bosch Aerotwin = 12'303 HUF
- Yokohama Advan AD08R OEM méret = 180'600 HUF
- Honda Éles 75k kötelező (Minden olaj csere + fékcső csere) 51'000 HUF
-
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

Honda Éles

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Red Sun

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 72127
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5223
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Integra Type R Következő autója? Honda NSX
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda S2000 1999 (1999)

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)