A Kategória
Szöveges ítélet
Próbálok olyat írni, amit más még nem írt le, de nagyon nehéz, úgy isteníti mindenki és olyan részletesen írnak róla többen is :)
Tegyük rendbe az AP1 AP2 verziót. 1999-2003 AP1, 2004-2009 AP2 (Európában AP1 facelift-nek hívják, erre a piacra nem AP2 ként gyártották, motorkódjuk F20C2, ebből lehet tudni, hogy az újabb modell, az alvázszámba ugyan úgy AP1 van!)
Ami a legfontosabb. Ez az autó maga alkot egy kategóriát, ahol egyedül versenyzik. Ez egy közútra is alkalmas versenyautó, nem pedig egy közútra tervezett divat jármű. Attól még, mert léteznek két üléses hobbi autók más márkákból, attól még ezekkel nem lehet össze hasonlítani. Soha senki nem gyártott ennyi pénzért ilyen kategóriát és már nem is fog.
Ilyen autó nincs még egy. Az über testvér NSX futóművét kapta meg, apróbb átdolgozásokkal. Ilyen futóművet csak sok tízmilliós autókba raktak egészen az S2000 érkezéséig! Ez az autó büntet ha nem figyelsz, itt nem az autó irányít téged különböző elektronikákkal! Minden a te kezedben van, mindenért te felelsz, a tökéletes méretű kormányt markolva bizseregsz ha bent ülsz, úgy össze olvad az ember az autóval :) Ezért is van belőle annyira elképesztően kevés, törik zúzzák sokan agyatlanul, és már lassan tíz éve nem gyártják! Ezt ízlelgessük egy kicsit! Majd 20! éve kezdték gyártani, és mai napig veri a legtöbb új kategória társát!!!
Ezért fog egy évtizeden belül annyit érni, mint egy új porsche. Na én majd talán ott cserélem le, de lehet hogy soha nem adom el.
A motorja olyan technikai műremek, amit ekkora hengerűrtartalommal sem előtte sem utána egyetlen autógyár nem fejlesztett le! És már nem is fog a miniatűrizált turbósított világunkban :) Ez egy újabb olyan tényező, ami az egekbe fogja lökni ennek a közúti versenyautónak az árát. Olyan egyedi csiszolatlan gyémánt ez, ami már soha nem bukkan fel újra, mert ezt a bányát már betemették 2009-ben, ekkor állt le a gyártása :)
A mellett tehát, hogy nincs még egy ilyen élmény autó, amit adott pénzből megvehet az ember, befektetésnek is a legjobb. Persze aki agyatlanul szétrúgja, pályázik vele naphosszakat azokat leírják, persze csakis esztétikailag, mert motorikusan ez az autó szó szerint elpusztíthatatlan, bármennyit is használja valaki, még ha pályán is vereti vele az ember.
Még rengeteget ódát lehetne írni róla, de felesleges. Én azt mondom, hogy a valaha létezett legtökéletesebb autó. Ne úgy tessék érteni, hogy nincs nála jobb autó, de ez a valaha volt legtökéletesebbre csiszolt játékszer, amit adott kategóriának szántak. Szerintem ár/érték arányban soha nem gyártottak ennél tökéletesebbre csiszolt autót. A rally autókhoz tudnám kicsit hasonlítani, amik autónak néznek ki, mégis űrtechnika lapul a lemezek alatt. Roadsternek néz ki, de sokkal több annál. Ez az S2000 :)
!!! friss hír !!! 7.59 et mentek vele a nürburgringen !!! :)
Összehasonlítási alapként az 5x annyiba kerülő vadonat új M2 es BMW 7.58 at tud...
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
