Silent Cruiser
Szöveges ítélet
Nos,2.generäcios prelude, es egy 93-as civic utän ültem bele,tehät mondhatni,hogy märkahü vagyok...
Szerettem volna valami erösebbet(Integra)de sajna nem ugy jöttek össze a dolgaim,hitelt pedig nem igazän egyszerü ilyen jellegü autokra szerezni.(lehet,hogy csak nekem nem sikerült)
A civic utän furcsa volt,hogy nincs elöl akkora hely pl.a fejnek(186cm)vagy ami furi a läbpihentetönel nem tudom rendesen becsusztatni a bal läbam, de mär kezdem megszokni.A szelessegevel viszont nincs gondom..A gombok elegge rossz helyen vannak-gondolok itt a tetö, a tempomat,vagy a ködlämpa kapcsoloira,a többi elegge egyertelmü mint minden japo autoban.A kedvencem a kezifek az anyosüles mellett.Tärolohely sincs tul sok de azert mindennek talältam helyet:)Ami igazän különlegesse teszi az a 4 kerek kormänyzäs:30 kmh-ig a kormännyal ellentetesen fordulnak a hätso kerekek, gyerekjätekkä teve a parkoläst,bär a tolatäst mäig nem tudtam 100%osan megszokni...E sebesseg felett viszont ugyanarra fordulnak a hätso kerekek max 8% ig, es a kanyarokban nagyon jol tud jönni(sinauto jellegü).A motor 2.2 es, 7000 rpm-nel adja le a 185 loeröt es 5300 környeken a 206 Nm-t.5000-ig egesz nyugis,utäna viszont megjön a VTI feeling...Megmondom öszinten nagyon elvezem vele a lassu, kimert autozast is, az auto nagyon csendes,csak kesöbb jön meg a hangja ami szinten elmenyszämba megy!Pär ismerös mondta miert nem teszek rä sportdobot,majd egy karika utän elhittek nekem,hogy naon franko igy csendben suhanni!Azert a talpam szokott viszketni is rendesen:D ilyenkor 7,5 körül 100-on lehet vele lenni,bär 3-ik es 4-ik sebessegben is vidäman leforog a piros tartomänyig,tehät az erö nem fogy el.
Van rajta egy szolid spoilerszett,gyäri ültetörugo,de szerencsere nem egy majomparäde mint a mostani "divat".
Ha ilyen auton gondolkodnäl arra erdemes figyelni,hogy a 4WS ne legyen serülve mert nem igazän lehet helyre hozatni!Fogyasztäsz kb.10lityi-bär fel lehet srofolni...Most jön a nagyszerviz (Jajajj)szijak,görgök,fekek-olaj rögtön vetel utän le lett huzva szürökkel,es remelem nem kell ezek utän egy jodarabig hozzänyulni!(olaj 8000-ent erdemes cserelni+utäna nezni 1500 ankent mert szereti csipegetni).
Összessegeben 1 franko kis verda,alig värom,hogy beleüljek reggelenkent! Ha valami meg eszembe jut irok ill.a kilometerek muläsäval bövitek a tapasztalataimmal.
-----------------------------------------
2007.03.05.
Az autoval tovabbra is meg vagyok elegedeve,bar 1 nem vart kellemetlen hiba sajnos meglepett:Egy beinditas utan elindultam,(kormany el volt forditva)majd dobott 1-et a kocsi hatulja es kivillant a 4ws felirat!!Fcuk-gondoltam,majd megalltam,leallitottam hatha a computer megkegyelmez,es valami bagatel dolog...Hat sajnos nem!Voltam a szerelomnel aki szetszedte,de sajnos nem tudott vele mit kezdeni.Az elektronika sajnos elfo.ta magat.A hatsokerek azota egyenesben all,mint a "normal"autoknal,lehet normalisan hasznalni,pedig mar frankon megszoktam a parkolast.Most kezdhetem az egeszet elorol-sokkal nehezebb beallni orral:-(.
ezen kivul meg kuplungmunkahengert kellett cserelni,amugy pipec.
-----
Mukodik a 4 ws!Ausztriaba sikerult computerre ratenni,es a hibakodot kiuttetni-17 euroba kerult,csak az oradijat szamoltak fel,szerintem barati.Valoszinuleg valamelyik csatlakozas csuszhatott szet,esetleg kontakthiba volt,amit anno az otthoni szerelo megcsinalt,csak nem tudtuk,hogy a hibakodot kell torolni-most mar ez is megy!Amugy minden okesz,az auto teszi a dolgat,fogynak a kilometerek eddig mas hiba nelkul.Koszonet a segitsegekert is!
Udv!
Hibalista
- 4ws,kuplungmunkahenger
Ide hordtam szervizbe
Japän szaki
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 96000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | prelude 1.8ex,civic esi | Következő autója? | Diesel japän,nyeremeny eseten wrx,350z |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
