A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Prelude (1996-2001)

Prelude 2.2 vti 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Silent Cruiser

Szöveges ítélet

Nos,2.generäcios prelude, es egy 93-as civic utän ültem bele,tehät mondhatni,hogy märkahü vagyok...
Szerettem volna valami erösebbet(Integra)de sajna nem ugy jöttek össze a dolgaim,hitelt pedig nem igazän egyszerü ilyen jellegü autokra szerezni.(lehet,hogy csak nekem nem sikerült)
A civic utän furcsa volt,hogy nincs elöl akkora hely pl.a fejnek(186cm)vagy ami furi a läbpihentetönel nem tudom rendesen becsusztatni a bal läbam, de mär kezdem megszokni.A szelessegevel viszont nincs gondom..A gombok elegge rossz helyen vannak-gondolok itt a tetö, a tempomat,vagy a ködlämpa kapcsoloira,a többi elegge egyertelmü mint minden japo autoban.A kedvencem a kezifek az anyosüles mellett.Tärolohely sincs tul sok de azert mindennek talältam helyet:)Ami igazän különlegesse teszi az a 4 kerek kormänyzäs:30 kmh-ig a kormännyal ellentetesen fordulnak a hätso kerekek, gyerekjätekkä teve a parkoläst,bär a tolatäst mäig nem tudtam 100%osan megszokni...E sebesseg felett viszont ugyanarra fordulnak a hätso kerekek max 8% ig, es a kanyarokban nagyon jol tud jönni(sinauto jellegü).A motor 2.2 es, 7000 rpm-nel adja le a 185 loeröt es 5300 környeken a 206 Nm-t.5000-ig egesz nyugis,utäna viszont megjön a VTI feeling...Megmondom öszinten nagyon elvezem vele a lassu, kimert autozast is, az auto nagyon csendes,csak kesöbb jön meg a hangja ami szinten elmenyszämba megy!Pär ismerös mondta miert nem teszek rä sportdobot,majd egy karika utän elhittek nekem,hogy naon franko igy csendben suhanni!Azert a talpam szokott viszketni is rendesen:D ilyenkor 7,5 körül 100-on lehet vele lenni,bär 3-ik es 4-ik sebessegben is vidäman leforog a piros tartomänyig,tehät az erö nem fogy el.
Van rajta egy szolid spoilerszett,gyäri ültetörugo,de szerencsere nem egy majomparäde mint a mostani "divat".
Ha ilyen auton gondolkodnäl arra erdemes figyelni,hogy a 4WS ne legyen serülve mert nem igazän lehet helyre hozatni!Fogyasztäsz kb.10lityi-bär fel lehet srofolni...Most jön a nagyszerviz (Jajajj)szijak,görgök,fekek-olaj rögtön vetel utän le lett huzva szürökkel,es remelem nem kell ezek utän egy jodarabig hozzänyulni!(olaj 8000-ent erdemes cserelni+utäna nezni 1500 ankent mert szereti csipegetni).
Összessegeben 1 franko kis verda,alig värom,hogy beleüljek reggelenkent! Ha valami meg eszembe jut irok ill.a kilometerek muläsäval bövitek a tapasztalataimmal.
-----------------------------------------
2007.03.05.
Az autoval tovabbra is meg vagyok elegedeve,bar 1 nem vart kellemetlen hiba sajnos meglepett:Egy beinditas utan elindultam,(kormany el volt forditva)majd dobott 1-et a kocsi hatulja es kivillant a 4ws felirat!!Fcuk-gondoltam,majd megalltam,leallitottam hatha a computer megkegyelmez,es valami bagatel dolog...Hat sajnos nem!Voltam a szerelomnel aki szetszedte,de sajnos nem tudott vele mit kezdeni.Az elektronika sajnos elfo.ta magat.A hatsokerek azota egyenesben all,mint a "normal"autoknal,lehet normalisan hasznalni,pedig mar frankon megszoktam a parkolast.Most kezdhetem az egeszet elorol-sokkal nehezebb beallni orral:-(.
ezen kivul meg kuplungmunkahengert kellett cserelni,amugy pipec.
-----
Mukodik a 4 ws!Ausztriaba sikerult computerre ratenni,es a hibakodot kiuttetni-17 euroba kerult,csak az oradijat szamoltak fel,szerintem barati.Valoszinuleg valamelyik csatlakozas csuszhatott szet,esetleg kontakthiba volt,amit anno az otthoni szerelo megcsinalt,csak nem tudtuk,hogy a hibakodot kell torolni-most mar ez is megy!Amugy minden okesz,az auto teszi a dolgat,fogynak a kilometerek eddig mas hiba nelkul.Koszonet a segitsegekert is!
Udv!

Hibalista

- 4ws,kuplungmunkahenger

Ide hordtam szervizbe

Japän szaki

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1997
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 96000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? prelude 1.8ex,civic esi Következő autója? Diesel japän,nyeremeny eseten wrx,350z
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Prelude 1996 (1999 - 2001)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)