A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Prelude (1996-2001)

Prelude 2.0i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Oszinte csoda

Szöveges ítélet

Majdnem ket evig neztem a hirdeteseket, a cel persze a 2.2 VTi volt, de tobb okbol is lemondtam rola. Egyreszt a rozsdamentes-nem szethajtott-manualis valtos haromszogbol mindig csak maximum ket feltetel teljesult. Masreszt amikor kiprobaltam egy VTi-t, a fogtomesem is belefajdult, annyira huzott, rajottem, hogy boven eleg nekem a 2.0 SOHC, ugyanis nem vagyok autoversenyzo, csak nagyon szeretek vezetni. Nem egyszeru szep, megkimelt Prelude-ot talalni, nekem vegul Hollandiaban sikerult egy urtol, aki tenyleg nagy becsben tartotta (azota is levelezunk). Nagyon koszonom az Auto van Beuwenn es Czupor Balazs kozbenjarasat, nelkule nem lett volna ennyire pofonegyszeru megszerezni az autot.

Technika: ez a legoszintebb auto, amit valaha vezettem. Amiota megvan, nagyokat mosolygok autos cikkekben olyan frazisokon hogy "gazreakcio" es "kormanyvisszajelzes". Itt minden ugy mukodik, ahogy egy tokelyre csiszolt mechanikus dolognak mukodnie kell. Ha kicsit nyomom, kicsit megy, ha nagyon nyomom, nagyon megy. Mar rogton alulrol huz, ami varosban hatrany, de hat kit erdekel, nem arra valo. A kormany kemeny, alig lehet marokkal forgatni, neha tenyleg erdemes ket kezzel tartani, imadom. A valto a szokasos honda-szintu alomminoseg. Nagyon pore, rovid uton jaro, sportos ellenallast kifejto csoda. Neha csak kedvtelesbol valtogatok, mert annyira kielegito erzes. Irto jo a motor hangja, nem tudom, hogy hallottam-e sornegyesbol csodalatosabb hangot kijonni, alul meltosagteljesen duruzsol, 4500 felett uvolt, mint a sakal. Fuggoseget okoz, ahogy elkezd orjongeni. Nem egy sugarhajtasu auto egyebkent, nincs mindent felulmulo ero, messze nem adja azt a pokoli erzest, mint a VTi vagy egy Type R, de engem boven kielegit, baromi nagyokat lehet vele autozni.
A futomu is megerne egy kulon fejezetet, rossz uton raz, persze, de az ilyen kanyarelmeny sem mindennapi, mintha sinen jarna, egyaltalan nem dol a doboz.

Kenyelem: imadom, hogy maximalisan kenyelmes, megis van benne egy kis fapadossag, semmivel nincs benne tobb, mint amit egy ilyen autotol elvar az ember. Valahogy minden a vezetesrol szol es ez elkepesztoen vonzo. A ket elso ules szerintem nagyon kenyelmes, hatul mar szo sincs errol, de nem szoktam hatul ulni:) Emlitettem, hogy fapados, de azert a belso anyaghasznalat szerintem hibatlan. Tetszik, hogy meg az index sem vajpuha, hanem ahhoz is kell egy minimalis erokifejtes. Hangszigeteles nem sok van benne, halistennek. Egyedul autopalyan faraszto, hogy hangos, mert ott orakig kell hallgatni az egy fordulaton az uvolto motort. Nem erre van, de nem megugorhatatlan hosszabb tavokat vezetni vele. Nekem a csomagtarto merete is boven eleg, nem valoszinu, hogy ezzel fogok ikeaba jarni.

Design: ez a masik dolog, amit perverz modon szeretek benne. Nekem nagyon beakadt a 80-as, 90-es evek japan autodizajnja es szerintem a Prelude ennek a kikristalyosodasa, bar ugye 98-as. A legtalalobb szo arra, ahogy kinez: raj. Az elozo holland tulajjal beszeltuk, hogy reggel jol indult a napja, ha ranezett es ez velem is ugyanigy van. Ez szemelyes velemeny, de en ruhellem, ahogy a modern autok kineznek. Szamomra ez az egyik legszebb autoforma, meg azzal a kis esetlenseggel is, amivel bizonyos szogbol ki tud nezni.

Megbizhatosag: ez egy rovid bekezdes lesz, hiszen semmi baja nem volt eddig, remelem ez igy is marad. Bar, ahogy a tobbi nepiteletet es egyeb forumokat olvasgattam, nem nagyon lesz itt meglepetes. Az alkatresz egyebkent nem olcso, de ennyi kompromisszum kell egy Japanban keszult japan autohoz. Egyszer nagyon hidegben a kozpontizar 10 percen keresztul ki-be kapcsolt es kattogott, de elmult...

Fenntarhatosag: oriasi meglepetes volt, hogy 7,5 - 8,5 liter \ 100km kozott boldogan el lehet vele autozni, de nagyon nehez megallni, hogy ne lepjen oda az ember, ha nem is mindig a gyorsulas, hanem a hang miatt. Probalom mersekelni magam, de elvezeti autozasnal siman elmegy 12 - 13 liter. Es meg ez sem borzasztoan sok. Az osszes megtekintett Prelude rozsdas volt mar egy picit, ez valamilyen csoda, vagy alapos gondoskodas miatt egyaltalan nem rozsdasodik, barcsak igy is maradna, de az az erzesem, hogy erre majd figyelnem kell.

Nagyon gondolkodom, hogy mit irjak, amit nem szeretek benne, de csak egy jut eszembe: nekem nagyon hianyzik egy homero a muszerfalrol, de ennyi. Ja es nagyon nehez megszokni, hogy bamuljak, valamint minden masodik alkalommal odajonnek a benzinkutakon, hogy u de szep, csere nem erdekel? Hat, nem! :)

A Prelude mellett van egy 2008-as Accord-om (http://nepitelet.hu/autok/honda/accord_2002/honda-fele_osszhangzattan/), amit hosszu utakra vettem, jelenleg azt gondolom, hogy nem lesz mas autom soha, mint Honda, annyira tetszik a filozofia, ahogy autot keszitenek. Igyekszem nagyon vigyazni rajuk, mert szamomra mindketto tokeletes auto.

Hibalista

- Egyelore semmi, csak a szokasos: fekcsere, stabpalca csere, ajtohatarolo csere.

Ide hordtam szervizbe

Honda Royal Budapest, nem rossz, de ez egy lakossagi szerviz, nem lehet elbeszelgetni a szerelovel, tapasztalatot cserelni, futoszalag jellegu szerviz. Ennek ellenere kedvesek es gyorsak.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 107000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Prelude 1996 (1999 - 2001)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)