JDM Lude
Szöveges ítélet
2-3 évvel ezelőtt írtam a cikket, most frissítem az adatokat.
Ami nagyon jó benne, hogy mindenki megnézi, sokan nem is tudják miféle autó :)
Lassan egy éve motorcserén esett át, mert az eredetileg 2.0 motor túlságosan gyenge volt.
Más autókhoz képest elfogadható, de a "sportos" vezetéshez szerintem kevés.
Ami bekerült az egy JDM 2.2 Vtec motor, ami nem 185 lovas, mint az itthoniak, hanem 200.
Kapott programozott ECU-t, Skunk2 szívósort, Simota direktszűrőt (ami csak a hang miatt ér valamit) és alakulóban van a kipufogó rendszer.
Került rá gyári Honda Integra szárny, gyári Prelude hátsó toldat ezen kívül matt fekete 17" Tenzo R felnik és 205/45 gumik.
A teljes belső fekete szövet kárpit (szőnyeg, ülések, tető) cserélve lett a japán belpiacos bordó félbőrére.
Került a 2 első ülésbe ülésfűtés.
JDM első ködlámpák is fellelhetőek már benne :)
Összesen 3 pár Xenon van bekötve és van -40 mm ületés is.
ELső tárcsák cserélve 4gen Prelude vtec tárcsákra és Legend 2 dugattyús féknyergekre.
Ezen kívül sok apróság ami egyszerre eszembe sem jut :)
Egyetlen gond, hogy nehéz megállni, hogy ne nyomja neki az ember és akkor 13,5-es fogyasztás könnyedén összejöhet.
Óvatosan ez 10 is lehet.
A plafon a motorcsere után volt, amikor mindenki "tesztelte", 17 liter lett.
Ha valaki nagy Prelude fan. és töpreng a morotcserén az vágjon bele, de ha nem biztos magában, felejtse el, sok probléma van, amit meg kell oldani :)
Hibalista
- Kuplung miután megvettem rá 2 hónappal széthullott.
- Később a főrelé adta meg magát.
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 83000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 95000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
