A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Prelude (1992-1996)

Prelude 2.3 Si 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Nagyvér? kedvenc

Szöveges ítélet

Azt tudni kell, hogy ez az autó - szerintem - nem arra való, hogy beleüljön egy hülyegyerek és elkezdje taposni... Vannak sokkal er?sebb autók, de ennek is borzalmas tartalékai vannak... Ez az autó egy társ... Ha jól össze van rakva és rendesen karbantartják, ez szerintem simán fut annyit, mint a legendás 123-as Mercedes... És azért itt nem kell olyan kompromisszumot kötni, hogy mindenhova elérünk, de el?zni esélyünk sincs... Ez egy prémium autó, olyanoknak, akik meg tudják becsülni... Most télen -18 fokban direkt kinnthagytam a szabad ég alatt... reggel az akksim olyan gyenge volt, hogy alig bírta megforgatni a motort... két er?tlen nyögdécselés után "beröffent" a 2.3-as...
Igen, belül kicsi a tervezett négy embernek... aki a bels? teret tervezte, benyomnám a hátsó "ülésre" és elmennék vele Bécsig... Persze utálom az állatkínzást! Félretéve a viccet a két tesóm (6 és 8 évesek) utál beülni hátra... Két embernek viszont nagyon kényelmes és jól is néz ki, s?t a csomagtér is meglep?en hatalmas... Azoknak ajánlom, akik sokat mennek és szeretik az er?s, megbízható autókat, a szombati gyorsulásin viszont van jobb...

Az alábbi értékeléseknél (1-10), mindig a kategóriában pontoztam, szerintem reálisan, de mindenki ítélje meg maga... Ha van bármilyen kérdés, vagy nem tetszik vmi. vagy csak egy hasonló autót szeretnél (mert ez NEM eladó!!! egészen addig, míg nem lesz 10 millám egy zsírúj EVO-ra) írj nyugodtan a kordas.istvan@freemail.hu-ra!

Hibalista

- Én használtan, törötten-széthajtva vettem...
-
- - féltengelycsukló: Azért ezzel kezdem, mert ez az egyetlen, ami talán nem természetes, hanem rá lehet kenni japán mérnökökre... A bal küls? zörgött, amikor megvettem is, Debrecenben újítattam fel a még gyárit(! - 11 éves) 11700 Ft.-ért egy év garanciával és kb. két hétig volt jó... most fogom visszavinni, bár beismerem, valószín?leg az én hibám (is), hogy tönkrement, mert elég durván használtam... Ezzel együtt, szerintem két hétnél többet is bírhatott volna, bármilyen igénybevétel mellett... Persze egy csapágynál ez a tíz év több, mint matuzsálemi kor... Egy új gyári - drága - nagyon sokat bírna, de egy utángyártottal is sokat fog menni, megírom majd, hogy mennyit...
-
- - Vízpumpa: ez igazából teljesen az én hibám... Amikor törötten megvettem és megcsináltuk nem volt pénzem a h?t?t kicserélni... volt a tetején egy hajszálrepedés, ami a probléma forrása lett... Most sem cseréltem ki, viszont m?anyaghegeszt?vel megcsináltattam (4000 FT - Debrecen) és odafigyeltem rá, azóta semmi baja... A vízpumpát is használtan vettem, sajna nem emlékszem mennyiért, de plusz/mínusz 20000 HUF...
-
- - Nos, a fentieken kívül semmi rendellenes baja nem volt, csak érdekességképpen leírom, hogy mennyi mindent kellett rendbeszedni rajta az összetörés után... Szóval az el?z? tulaj azért adta el, mert összetörte a hátulját (nekitolatott egy villanyoszlopnak) és mert chippel addig pörgette, hogy lerepült a f?tengely végér?l a lendkerék... és nem volt pénze megcsináltatni... Ez elég gyenge gyártmányra utal, de ki kell, hogy álljak a Honda becsületéért, azért repült le a lendkerék, mert a Pesti "szakszervíz" odahegesztette... elég nevetséges, nem? Egy fél napig azzal szenvedtem, hogy a furatba beletört csavart, hogy szedjem ki... Szóval a felújítás során:
- - izzók
- - vezérm?szíj
- - elöl két féktárcsa
- - négy fékbetét
- - benzin, leveg?, olajsz?r?
- - egy talpas
- - egy lendkerék
- szorult cserére és ez összesen nem került többe 200 Ft-nál... Az alkatrészeket Szentendrér?l, a Jap-ker-t?l szereztem be...
- A karosszériát egy távoli ismer?s javítgatta ki, 27 Ft.-ért, amivel nagyon meg vagyok elégedve, nagyon megdolgozott ezért a pénzért... Viszont azt az egyetlen bal hátsó elemet festettem a gyári színre, plusz a kocsi oldalán volt egy kis "ködölés" és volt pofájuk 40 ezret elkérni... persze a min?séggel itt is meg voltam elégedve (hajdúszoboszlói cég)

Ide hordtam szervizbe

Szerencsés vagyok ilyen szempontból... édesapám autóvillamossági m?szerész, én gépészmérnöknek tanulok, a legjobb barátom pedig autószerel?...

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Viszont anélkül, hogy az összes pesti szerel?r?l mondanék kritikát... az én kocsimat az el?z? tulajok mind pestre hordták - tudom is, hogy hova, 4 helyet meg tudnék nevezni - és gusztustalan kókányolást végeztek!

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1993
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 167000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Civic Következő autója? Subaru Impreza v. Mitsubishi Lancer EVO
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Prelude 1992

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)