Ha már Lude, legyen 2.2 V-tec
Szöveges ítélet
3 Opel Calibrám volt előtte, nem bántam meg, hogy váltottam. Fejedelmi a kényelem az első ülésekben, hátulra inkább csak pakoltam. Az autó full extrás volt(amerikai kivitel), egy élmény vezetni. Eredetileg 2.3-as motor volt benne de mivel tönkrement, ezt egy 2.2-es 185 lovasra cserélték. Jól tették.
Az autó 2., 3., és 4. fokozatban is ugyanúgy húz. Hihetetlen, nagyon szerettem. Az 5.-et tervezhették volna hosszabbra, kevésnek találom a 220-as végsebességet egy ekkora motortól.
Eladtam mert nem tudtam rendesen kihasználni és magas volt a biztosítása, valamint sokat evett.
Olajra oda kell figyelni, ha pörgetik szeret csipegetni belőle.
Alapjáratom 1200 és 2000 között ugrándozott, ami dugóban rettentően idegesítő volt (az alapjárati motor volt rossz).
Korához képest és ahhoz, hogy ezt az autót mindenki arra vette, hogy kitapossa a belét, kitűnő állapotú volt.
Bátran merem ajánlani mindenkinek aki viszonylag olcsó sportautóra vágyik. 3000 cm3 alatt kevés ellenfele akad (persze turbo feltöltő nélküliekre gondolok) és még mindig utánafordulnak mert egy nagyon szép autó.
Hibalista
- -alapjárati léptetőmotor
- -bal hátsó kerékagycsapágy
Ide hordtam szervizbe
Az olajcserével magam is boldogultam, a többit a következő tulajdonos csináltatta meg.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 170000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | Calibra 2.0i | Következő autója? | BMW vagy Honda |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
