A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Prelude (1983-1987)

Prelude 2,0i DOHC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lapos, piros, pislogós

Szöveges ítélet

Tartozás fejében kaptam az autót, először mindenki óva intett tőle, hogy nehogy elfogadjam, nem ér még egy Ftot sem. Hiába az intő szó, én elfogadtam, sőt, még költöttem is rá. Lapos volt, piros, és pislogós, a géptető alatt 140 LE viháncolt.
Nos, megérte. Azóta sem volt olyan autóm, mit az. Nő vagyok, senki nem csodálkozott azon, hogy még el is kereszteltem az autót. Sheran amíg nálam volt, szépen dorombolt, és bár a külseje kissé megviselt volt, nálam nagyon jól viselkedett. Már felújított motorral kaptam, valószínűleg ezért nem volt ilyen téren semmi gondom. Ami bosszantó volt, az a bukólámpa motorjának vacakolása, de ez heti rendszerességgel történő takarítgatással megoldható volt.
Eleinte fura volt a hosszú orra, de néhány hét nyitott lámpával való közlekedés után már tudtam, hol az eleje. A két első ülés nagyon kényelmes, elegendő hely is van, de hátulra csak egy 50 kilós személy fér be, az is keresztben. Nade, sportkocsi révén ez senkit nem zavart. Engem főleg nem. Úgyis leginkább egyedül ültem benne. Az állítható kormány, a közepesen puha, megfelelő oldaltartású ülés nagyon kényelmes vezetést tett lehetővé, a 140 LE-s motor, és a viszonylag könnyű kasztni tökéletes összhangban volt a vezetési stílusommal.
A kocsival leginkább városban közlekedtem, ott a fogyasztása 11-13 l között mozgott, városon kívül mentem vele 6l-rel is.
Egyszer próbáltam a maximumát, 270nél már féltem, nem nyomtam jobban, de a kocsi még bírta volna.
Összességében nagyon elégedett voltam a kocsival, vérzett a szívem, amikor meg kellett válnom tőle (a sors fintora, hogy pénzhiány miatt kellett eladnom).

Aki szereti az öreg autókat, és hajlandó az elején nagyobb beruházásra, szeret gyorsan vezetni, az csapjon le egy lapos, piros pislogósra.

Hibalista

- Amikor a birtokomba került, ezeket végeztettem el rajta:
- Lengéscsillapító csere
- Futómű állítás
- Új gumik
- Új fékek
- Olajcsere
- Szóval csupa olyasmi, ami egy használt autónál amúgy is kell.
- Amíg nálam volt, csak a bukólámpa motorjával volt gondom, rengetegszer volt kontakthibás, ill. egyszer a vákuumcső lecsúszott.
-

Ide hordtam szervizbe

Ismerőshöz vittem, aki amúgy Honda szervízben dolgozott

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

szakszervíz

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1986
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Micra Következő autója? Opel Astra 2,0i
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Prelude 1983

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)