Lapos, piros, pislogós
Szöveges ítélet
Tartozás fejében kaptam az autót, először mindenki óva intett tőle, hogy nehogy elfogadjam, nem ér még egy Ftot sem. Hiába az intő szó, én elfogadtam, sőt, még költöttem is rá. Lapos volt, piros, és pislogós, a géptető alatt 140 LE viháncolt.
Nos, megérte. Azóta sem volt olyan autóm, mit az. Nő vagyok, senki nem csodálkozott azon, hogy még el is kereszteltem az autót. Sheran amíg nálam volt, szépen dorombolt, és bár a külseje kissé megviselt volt, nálam nagyon jól viselkedett. Már felújított motorral kaptam, valószínűleg ezért nem volt ilyen téren semmi gondom. Ami bosszantó volt, az a bukólámpa motorjának vacakolása, de ez heti rendszerességgel történő takarítgatással megoldható volt.
Eleinte fura volt a hosszú orra, de néhány hét nyitott lámpával való közlekedés után már tudtam, hol az eleje. A két első ülés nagyon kényelmes, elegendő hely is van, de hátulra csak egy 50 kilós személy fér be, az is keresztben. Nade, sportkocsi révén ez senkit nem zavart. Engem főleg nem. Úgyis leginkább egyedül ültem benne. Az állítható kormány, a közepesen puha, megfelelő oldaltartású ülés nagyon kényelmes vezetést tett lehetővé, a 140 LE-s motor, és a viszonylag könnyű kasztni tökéletes összhangban volt a vezetési stílusommal.
A kocsival leginkább városban közlekedtem, ott a fogyasztása 11-13 l között mozgott, városon kívül mentem vele 6l-rel is.
Egyszer próbáltam a maximumát, 270nél már féltem, nem nyomtam jobban, de a kocsi még bírta volna.
Összességében nagyon elégedett voltam a kocsival, vérzett a szívem, amikor meg kellett válnom tőle (a sors fintora, hogy pénzhiány miatt kellett eladnom).
Aki szereti az öreg autókat, és hajlandó az elején nagyobb beruházásra, szeret gyorsan vezetni, az csapjon le egy lapos, piros pislogósra.
Hibalista
- Amikor a birtokomba került, ezeket végeztettem el rajta:
- Lengéscsillapító csere
- Futómű állítás
- Új gumik
- Új fékek
- Olajcsere
- Szóval csupa olyasmi, ami egy használt autónál amúgy is kell.
- Amíg nálam volt, csak a bukólámpa motorjával volt gondom, rengetegszer volt kontakthibás, ill. egyszer a vákuumcső lecsúszott.
-
Ide hordtam szervizbe
Ismerőshöz vittem, aki amúgy Honda szervízben dolgozott
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
szakszervíz
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Micra | Következő autója? | Opel Astra 2,0i |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
