A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Odyssey (2005)

Odyssey 3.5 EX-L nav/dvd 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Óriási fekete japán - Amerikából(ki látott már ilyet?)

Szöveges ítélet

Már egy Honda buszról írtam ítéletet (Honda Shuttle 2.2 ESi, 1995). Azt is imádtuk, de lassan "beleszaladt a korba", ezért váltani kellett. Körülnéztünk, milyen egyterű jöhet számításba, és meghökenve tapasztaltuk, milyen gyatra a felhozatal, ha az ember két légzsáknál és 101 lóerőnél többre vágyik. Az eddigi Hondáink elkényeztettek kényelem és felszereltség terén, ezért az új autó kiválasztásánál is magasan volt a léc. Ezt a Mitsubishi Grandis, a Toyota Sienna ugrotta meg kizárólag és ők is súrolva. De mivel az áruk köbö ott van, mint egy Amerikából meghozott Odysseynek, hát maradt a vágyakozás ezután a modell után. Aztán - sajnos/szerencsére - összefutottam valakivel, akinek pont ilyen volt. A szerelem - nem az illető személy, csak a vezetett autótípus - iránt azonnali volt. Importős keresés, autóvadászat, és már hajózott is be az országba a "srác". Most pedig ő a családi autónk. Címszavakban: 7+1 személy (van egy nagyon kreatívan kitalált "plus one seat" névre keresztelt megoldás). Full bőr, tempomat, navigáció, CD tár elöl, DVD hátul. Szekcionálható hangszórók (hátul benémított hangszórók, és infra fülesen megy a DVD, közben elöl a hangszórókból halkan a CD például). 3 zónás klíma, minden utashoz befúvóval, és külön vezérlővel hátul. ABS, VSA, és egy szellemes VCM névre keresztelt cucc: a hathengeres motorból két hengert kikapcsol, ha épp nem kell a full teljesítmény. Tempomat, hangvezérlés, elektromos ablakok, tető, riasztó, tanítható garázsnyitó, és... és... ÉS (ez spec besz...ás): elektromosan nyíló hátsó tolóajtók. Na, azért ez nagy "flash" ám!!! Csak bámulnak a gyerek ovistársai! ;-))) Össze-vissza variálható utastér - leírni is lusta vagyok, mi mindent lehet vele tenni. A kocsi szép, bitang erős, légzsákok és elektronika dögivel biztosítja, hogy biztonságos is legyen. Mivel van mellette egy új Legendünk is, bizton állíthatom, hogy tényleg olyan, amilyennek egy luxusbusznak lennie kell (spec kint családi minivan, de kit érdekel, Mo. más... picit...)
Azt gondolom, ebben a kategóriában nekem nem tudnak ennél szimpatikusabb autót mutatni.
(Tán csak annyi a gond, h mire a regadóval, áfával, mittoménmimindennel itt van, egy picit borsos lesz az ára. Nem, pontosítok: baromi dárga kocsi lesz belőle, pedig odakint korrekt árat kérnek érte. www.honda.com)
FÉL ÉV MÚLVA:
AZ eddigiekhez annyit tehetnék még hozzá fél év, és köbö 10e Km után, hogy az autó nem pont olyan, mint amilyennek képzeltem, hanem még annál is jobb!!! Nem vicc! Tényleg hihetetlen jó kis gép. Meglepő, h egy busznak ilyen presztízse legyen a forgalomban, és az sem általános, h ezt néha a gyorsulásával még meg is erősítse. Szóval baromi jó kis autó! (Na jó, nem kicsi). Honosítottuk a dvd-t, magyar a navigáció, van már benne téli gumiszőnyeg, meg csomagtérbetét is gumiból. Belaktuk! Tavasszal megkapja az automtikusan sötétedő belső tükröt, meg a kerékjárati védőívet, és kész, belaktuk!!! Ja, a rossz hír: a fentebb említett új Legendet el kellett adnunk. Így a busz maradt a vígaszunk... :-)
Újabb egy év elteltével:
Az autót még mindig zseniálisnak tartom. Fogyasztása is elviselhető, hibája meg gyakorlatilag azóta sem volt. Ahogy fent is megigértem, 2010-ben folytatom.
2010!
Szóval, ahogy fent is írtam, a beletett kilométerek gyarapodtak, a hibalista viszont nem. Az imádat fokozódik csupán. A fogyasztást azért picit kiegészítettem. Azért az nem 13, hanem inkább 15. De ez városi. Országúton le tud menni 10-11 közé. Szal az autó baromi jó! Most már az ára is lejjebb csurgott. Közeleg az új modell, szerintem, akinek tetszik, egy pár hónapot várjon, és aztán uzsgyi! Ebben a gépben nem hiszem, h csalódni fog. (Jesszusom, most olvastam vissza, amit írtam. Lehet, h kérek jutalékot a Hondától. Ennél durvább nyalizós szöveget az értékesítési igazgatók se írnának.)
Na, akkor pá 2011-ig!
2013.
Na, a hitelt full kifizettük rá, de ne kérdezze senki, hogy mennyiben állt meg az autó. Kb. annyira ízléstelen faggatózás lenne, mint USA autó találkozón a fogyasztásokról érdeklődni. Imádat maradt. Autó is marad. Most már vagy ezer évig sztem. Vagy nemtom. Nem akarom elkiabálni, mert amikor a Corvette-emről azt írtam a népítéletben, hogy örökre megmarad, rá fél évre eladtam. Szal itt inkább nem hangoskodom. De az tény, hogy amennyiben most van, és amennyire tökéletesen megfelel nekünk, nem nagyon volna értelme eladni. De persze jöhet eső, jöhet hó, jöhet újabb válság. (Azért vettünk mellé egy mentőhajót, egy Twingót is, de pssszt!)

Hibalista

- Nagyon új még az autó, de nem gondolom, hogy később tele kellene majd írnom. Kb. 65000 kilométerrel vettük. Immár 2 hónapja nyúzzuk, és egy csavart sem kellett ezidáig meghúzni rajta (2 éves a kocsi.) - FÉL ÉV MÚLVA: - Most már egy ideje gyűrjük az autót. Hibája azóta sem volt, max kellemetlenség inkább: mínuszoknál reggel a műszerfalba épített CD tár hajlamos ki-kihagyni. Aztán ha már jó meleg van bent, abbahagyja. A másik furcsa/vicces/bosszantó dolog: a gyári navigáció térképlemeze nem cserélhető az európai Honda navi lemezre, ezért ugyebár a térképről lejöttnek tekint bennünket. Igyekszik elhelyezni Amerikában néha, de zömmel nem sikerül neki. Ilyenkor pedig a komputer egy rakás "fícsörjét" kikapcsolja: letiltja a naptár, és emlékeztető funkciókat, nem megy az átszámító program, meg még egynéhány cuccos. Meg lehet ezek nélkül lenni, csak nem értem az összefüggést... :-( - Az első plexi lámpabuborékokat kellett valami spéci cuccal polírozni egyszer, mert a teteje picit opálosodott. Számtalan mercit láttam már ilyen tünettel az utcán... ;-) De mi most ezt megoldottuk 3 évre. Hát ez a "hibalista". Csak imádni lehet, még mindig azt mondom. Akkor 2010 nyarán folytatom... - 2010. - Beletett kilométerek igen, de a hibalista nem gyarapodott. - Na, 2013 ősze: - továbbra sem nagyon tudok sok rosszat mondani róla. - Továbbra is akadozik a CD váltó hidegen, és néha búg a szervokormány. - Az elektromos ajtókat félévente zsírozni (vagy mit) kell, hogy halkabban járjanak. Nem tudom. Ezek nagyon gázosak egy 100.000 km feletti futásteljesítményű vasnál? Ja igen! Tudom! 1x elromlott valami indításért felelős holmi (sajnos tök kiment a fejemből, hogy mi), és akkor kellett rá vagy 30.000 HUF-ot költeni. Hát így... (Ha eszembe jut, mi a túró volt az, kiegészítem az írást. Bocs)

Ide hordtam szervizbe

Honda Grohoczky

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Olmann Zsolt, Soroksári út

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? Shuttle 2.2 ESi Következő autója? Ennek az újabb változata - majd sokára, nagyon sokára.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Odyssey 2005

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)