A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Legend (2004)

Legend 3.5 V6 SH-AWD 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Jobb a jobbnál, és nem überwagen

Szöveges ítélet

2006 szeptemberében két év vágyakozás után sikerült szert tennem egy fekete, bézs belsős Legendre. Akkoriban még nem nagyon adtak át ilyen autót, így mindenki a csodájára járt (azóta is), ezért is kaphatott az aksija cellazárlatot, amit a szervízbe azonnal cseréltek.
Az elmúlt idő alatt mentem vele 5000 km-t, de pont azt nyújtja, amit vártam tőle.
A motorja 5 Le híjján 300 Le-s, ez több mint elég. Megy is, ha akarom, de ez ritkán van, inkább csak ha hallani akarom a 6 henger gurgulázását. Végsebességre elméletileg 250-et tud menni, nekem sikerült a 260 is, abba is hagytam a gyorsítást, mert féltem, hogy a mutató elakad a központi computer kijelzőjében. :) (Ezúton üzenem annak a Leon FR-nek, aki azt hitte jani és tolni próbált, hogy 230 nem a világ teteje.)
Ami érdekes, hogy az autómata 250-nél váltja az ötödiket!!
Apropó váltó: Tanulékony, csendes (kivéve hátramenetbe kapcsoláskor, akkor egy picit csattan), észrevétlenül váltogat. Apró fájdalmam, hogy ha szekvenciálisan, a kormány mögött levő fülekkel váltok, akkor egy nagy sz@r, mivel ugyanolyan komótos, mint full automatán.
A fékek az autón brutálisak, vágnak az övek, ha hirtelen kell fékezni, hatalmas biztonságérzetet ad az elől négydugattyús, hátul úszónyerges fék (320/300).
A négykerékhajtásra sem lehet panasz, bár igazi tesztje még nem volt, mert az autót nem gyilkolom, hó meg ugye nem volt normális.
A fogyasztás az olyan mint egy nagyautóé: Vidéken mentem már 9.4-es átlaggal is, de városban hidegen, rövidtávon simán eszi a 20 litert. Ez az én futkorászásommal a computer szerint 12,8-as a fogyasztási átlagom eddig.
A belső tér több mint gyönyörű, öröm beleülni az autóba. Full bőr, full bézs, full koszolódik. Én szívem szerint levetetném mindenkivel a cipőt, de már így is rengetegen néznek hülyének. Ezért vettem egy rakat csodakencét, és így próbálok állagmegóvni.
És nem, nem teszek huzatot az ülésre, és fekete gumiszőnyeget a kocsiba! :)
Az éjszakai halvány kékes fény nagyon szép az autóban, megvilágítja a lábtereket, zsebeket, kilincseket, a váltót. Pár hónapja még esténként kiszöktem mindenféle ürüggyel a garázsba, hogy megnézzem, gyönyörködjek benne. És persze a megvilágított külső kilincsekben is.
Amit még szeretek az a kanyarkövető fényszóró. Nagyon mókás, ahogy ugrál a fény, ahogy fordítom a kormányt.

No de legyen olyan is, ami nem tetszik:
- első rendszámtábla tartó: buta, otromba, undorító műanyagdarab, tavasszal dobom le az tuti.
- Nincs mo térkép a navihoz, és ahogy a Hondát ismerem, nem is lesz (HH: ha lesz, visszajövök, bocsánatot kérek ám!)

Ennyi. Egy Honda amiről álmodtam, és amiben azóta is álmodom.

Ui:Ja és a totalcar teszt egy hülyeség. Ha az ember BMW 530 xi, vagy Mercedes E 320 4matic mellett dönt, akkor:
1. Van a Hondához képest egy buta négykerékhajtása
2. Ha minden extrát belekér ami ebben van, akkor nem áll meg 22 millió alatt.
Lúzerség volt utánnajárás nélkül ilyet írni...

Hibalista

- Akkumlátor - első autók egyike volt az országban, szerintem boldog boldogtalan ezt próbálgatta. Ezen kívül semmi.

Ide hordtam szervizbe

Honda Ste-Ba. A szerelők nagyon ott vannak, eddig mindent meg tudtak oldani (még az előző autómnál, itt nem volt mit)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Honda Accord Type-S Következő autója? ez marad az tuti
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Legend 2004 (2006)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)