Élmények egy garzon lakás áráért
Szöveges ítélet
Már írtam pár Legendről ítéletet, mert abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy többet is magaménak tudhattam. A ´92-es kupé meg is marad. Most itt az új, egy 2006-os darab. Nem merem leírni azt a fokozószót, amellyel pontosan jellemezhetném az érzést, amit a vezetése/birtoklása jelent. Sok méregdrága kocsit kipróbáltam, mielőtt őrá esett a vlasztásom, tehát megadtam az esélyt a többi gyártónak, de újfent hiába: maradt a Honda. Kívülről nem egy egetrengető, forradalmi dizájn, és ez nálam eleve piros pont, mert semmi kedvem hivalkodni. Viszont technikailag baromi jó! Nagyon kényelmes (ez hülyén hangzk, hiszen minden autó valamennyire kényelmes), és isteni érzés vezetni. Annyi extra, és j tulajdonság zsúfolódott bele, hogy kábé 300 oldal a leírása. Tényleg úgy érzem, hazaérkeztem, valahányszor a volánja mögé ülök. Mondjak rosszat? Nehéz lesz... De akkor íme: a mélynyomó, amit a hátsó ülés mögé építettek be, sajnos megmozgat néhány cuccot maga körül, ha fel van tekerve (naproló rúdja, sízsák ajtaja... stb), s így hallható némi rezonancia. A fékasszisztens durva szlalomozásnál hajlamos egy épp megelőzendő, vagy szemből érkező kocsit ráfutásos baleseti kockázatnak ítélni, és az öveket berántva lefékezi az autót. Hát... Ki kell kapcsolni, vagy nem kell durvulni... Ha majd Párizs felé autózom, félúton, hajnali 6 felé visszakapcsolom, nehogy az autópályán gáz legyen...
A magyarországi navi szekciót én is hiányolom. Mindegy, majd megjön... Addig zörgök a térképpel. Nem árott volna, ha a DVD egység nam csak audió lemezt tud fogadni. Ja, és brutális a gyorsulása nagyobb sebességnél, jó lenne, ha nulláról is tudna hasonlót. Mi van még...? Hát, ezeket is úgy kellett kipréselnem. AMúgy egyszeren odavagyok érte. Ez életem kábé 38-adik autója (nem viccelek), és nem hinném, hogy tudnék jobb választást helyette.
------
Pár hónappal később... (Kiagészítve az eredeti ítélet)
AHogy lassan megszoktam, hogy ilyen csilliárdos autó van alattam, kezdtem egyre jobban és jobban - még jobban megszeretni! AMúgy is nagyon tetszett, de a stresszből kikeveredve (amit a túl nagy érték feletti aggodalom jelentett) egyre jobban élvezem mindazt a jót, amit ez a kis szemét nyújtani tud. Megúnhatatlan!!! Imádom!!! Nem tudom elképzelni, hogy lesz olyan autó, ami ennél jobban tetszik...
Ja, és hála a Nav´n Go Limousine-nek, már a hazai utakon sem tévedek el...
Hibalista
- Hondáról van szó, kérem! (jujjjjjde rosz duma. de - szerncsére - van alapja! .-)))
Ide hordtam szervizbe
Garis. Grohoczky lesz belőle, ha valami kell. Eddigi autóimmal is "őket fárasztottma".
Valami garis visszahívás van - jövő héten megyek (gyalogos gázolás esetén sérülést tompító géptető billentő nemtommi elektronikája, meg egy szervócső). Túlélem... :-)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | Legend 3.5 V6 24V | Következő autója? | HONDA (Legend? Vagy, amit majd adnak a felső kategóriában) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |